Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@13:48:38 GMT

حضور مظلومی بعد از 3 سال در استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۶۷۰

حضور مظلومی بعد از 3 سال در استقلال

 سرمربی سابق آبی پوشان در آستانه دیدار با سپاهان به تمرین آبی ها رفت.

به گزارش صدای ایران از ورزش سه، حضور در کمیته فنی و فعالیت به عنوان یکی از اعضای باشگاه استقلال بعد از حضور امیرحسین فتحی باعث شد پرویز مظلومی یکی از اعضای فعال باشگاه استقلال شود.

مظلومی که سابقه دو مرتبه سرمربی گری در استقلال را دارد، بعد از جدایی از استقلال در لیگ پانزدهم در محل تمرین آبی ها حاضر نشده بود و در دوران علیرضا منصوریان و البته فصل اول شفر سراغی از تیم سابق خود با وجود عدم فعالیت در فوتبال نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی سابق آبی های تهرانی که هفته گذشته جلسه ای با وینفرد شفر داشت، حالا در آستانه دیدار حساس با سپاهان که سابقه خوبی در شکست دادن آن دارد، به محل تمرین استقلال رفت تا نشان دهد که سمت او به عنوان عضو کمیته فنی، خیلی هم تشریفاتی نیست و قصد دارد تا چهره ای متفاوت در این پست داشته باشد.

مظلومی با حضور در این تمرین برای دقایقی با برخی بازیکنان سابق خود گفت و گو کرد و سپس تماشاگر تمرین تیم شفر شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مظلومی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!

کریس کولمن گزینه اصلی مدیران تراکتور است.

طرفداری | زمزمه‌ها حاکی از آن است که کریس کولمن، سرمربی سابق تیم ملی ولز، به زودی هدایت تراکتور را بر عهده خواهد گرفت.

پس از جدایی ناگهانی پاکو خمز از سرمربیگری تراکتور، محمد نصرتی، دستیار ایرانی وی، به طور موقت سکان هدایت تیم را بر عهده گرفت. با این حال، شکست 1-0 مقابل نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، زنگ خطر را برای مدیران تراکتور به صدا درآورد و آنها را مجبور به یافتن سرمربی جدیدی کرد.

کولمن، منجی سرخپوشان تبریزی؟

طبق شایعات کریس کولمن با باشگاه تراکتور به توافق رسیده و به زودی با عقد قراردادی 18 ماهه، هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. کولمن که سابقه هدایت تیم ملی ولز را در کارنامه دارد، از سال 2012 تا 2017 سرمربی این تیم بود و به همراه ولز به یورو 2016 صعود کرد. او همچنین سابقه مربیگری در تیم‌های فولام، کاونتری سیتی و ساندرلند را نیز دارد.

تراکتور در رده چهارم جدول

تراکتور که در حال حاضر بدون سرمربی است، با 40 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. آنها تا پایان فصل 6 بازی دیگر در پیش دارند و امیدوارند با جذب کولمن، بتوانند به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کرده و سهمیه آسیایی را کسب کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)