Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:46:22 GMT

زمین ویژه «استریت بال» در شاهرود افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۶۹۱

زمین ویژه «استریت بال» در شاهرود افتتاح شد

مجتبی کاملی در گفتگو با خبرنگار مهر، از افتتاح اولین زمین استریت بال در شاهرود به مناسبت هفته تربیت‌بدنی خبر داد و تأکید کرد: این زمین‌بازی با هزینه ۱۵ میلیون تومان برای ورزش بسکتبال خیابانی (سه نفره) در حالی افتتاح می‌شود که قرار است میزبانی نخستین مسابقات استریت بال شهرستان شاهرود را نیز بر عهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فضا در پارک آبشار شاهرود مهیا شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

سرپرست حوزه معاونت عمرانی شهرداری شاهرود، درباره هدف افتتاح این زمین نیز گفت: ترویج نشاط اجتماعی، ورزش، تندرستی، تفریح سالم، ایجاد امکان برگزاری مسابقات استریت بال و ... در زمره اهداف این پروژه هستند.

کاملی همچنین از تکمیل مجموعه ورزش‌های خیابانی در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: مجموعه ورزش‌های خیابانی روباز شاهرود در انتهای پارک شهدای محراب با امکاناتی مانند زمین اسکیت، والیبال، تنیس روی میز و ... به‌زودی در شاهرود افتتاح خواهد شد.

کد خبر 4438021

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری شاهرود ورزش همگانی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه خبرگزاری مهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاس ورزش سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی