Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:36:25 GMT

تهران باید صدای واحدی از مازندان بشنود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۷۵۰

تهران باید صدای واحدی از مازندان بشنود

ساری - ایرنا - روزنامه بشیر در شماره روز دوشنبه خود یادداشتی را با عنوان ' تهران باید صدای واحدی از مازندان بشنود ' منتشر کرد و در آن با اشاره به انتصاب استاندار به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی و خالی ماندن این پست، خواستار یکصدایی مازندرانی ها برای استاندار جدید شد.

بشیر نوشت: اسلامی هم رفت، او که هنوز مرکب انتصابش خشک نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معلوم نشد که چگونه آمد و شد استاندار و حال نیز چه دستی از پشت پرده غیب بر آمد و می خواهد ردای وزارت بر قامتش بپوشاند، انشاءالله که خیر است.
باز هم مازندران ماند و با انبوه مشکلاتش، مازندران ماند با رکود و تعطیلی کارگاهها و کارخانجاتش، مازندران ماند با تخریب و نابودی کوه و جنگل و دشت و دریایش، مازندران ماند و با ترافیک های چند ساعته در جاده ها و کوچه های شهر و روستایش.
وقتی اعلام شد که اسلامی ناشناس می خواهد در ساختمان سفید خیابان انقلاب ساری استان را مدیریت کند، در پاسخ به بهت و تعجب دلسوزان استان یکی بانگ بر آورد که من کشفش کردم، دیگری گفت: سرانگشتان تدبیر من او را به این منصب نشاند و سومی گفت: هی نزدینش، آن من است او، جان من است او!
با این انتصاب و پایان ناخوشش برای مردم اثبات گردید که مازندران آموزشگاه مدیران کم تجربه و به اصطلاح صفر کیلومتر است، افراد با سفارش و بده بستان های پشت پرده می آیند، رزومه مدیریتی در پرونده اشان ثبت می شود و برای منصبی بالاتر در تهران آماده می شوند.
از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بسیار از این تردستی ها در مرکزنشینان دیدیم و اسلامی هم آخرین آن نخواهد بود.
متاسفانه تهران صدای واحدی از مازندران نمی شنود، برخی همیشه از وحدت و یکپارچگی مسوولین و کنشگران سیاسی فلان استان نام می برند و غبطه می خورند، خب عزیزان برادر، شما چرا آنگونه نیستید؟ شما چرا از یک مدیر بومی حمایت نمی کنید؟ شما در این گونه موارد ابتدا به دنبال سهم خواهی های خویش هستید. شما چرا برای منافع استان چانه نمی زنید؟
چهار دهــه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، برای مازندران چه کرده اید؟ چرا مازندران باید تا این اندازه عقب نگه داشته شود؟ استان های دیگر دهها سال از مازندران پیش افتاده اند اما شماها هنوز به دنبال تعویض آبدارچی اداره هستید.
کمی به خود بیائید، فرصت ها همچون باد می گذرند، صدای واحدتان را به تهران برسانید و برای عمران و آبادانی مازندران هزینه بدهید.
7335/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار بشير مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور


خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور امروز (پنج شبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

*اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۳۵ کیلوگرم: ۱- محمدامین مالداریان (خراسان رضوی) ۲- حسن احمدی (اصفهان) ۳- ناصر سنچولی (گلستان ۹ و امیررضا فلاح (مازندران) ۵- اسماعیل میرزایی (کرمانشاه) و آتبین خجسته (لرستان) ۷- حسام شمسایی (خراسان شمالی) ۸- امیررضا رضایی (تهران) ۹- علی اکبر ماواره (کهگیلویه و بویراحمد) ۱۰- حسین شوندی (سهمیه تهران)

۴۱ کیلوگرم: ۱- محمدطا‌ها اکبرزاده (سهمیه مازندران) ۲- محمدحسن انگزی (کرمانشاه) ۳- محمد نظری (لرستان) و عباس آقانژاد (تهران) ۵- یوسف حاجت پور (خوزستان) و علی سوسنی (تهران ب) ۷- یاسین جمعه (توابع تهران) ۸- محمدامین نادری (اردبیل) ۹- امیرعلی راغب (خراسان رضوی) ۱۰- سید پوریا جعفری (مازندران)

۴۸ کیلوگرم: ۱- بنیامین فضلی (مازندران) ۲- بنیامین نقابی (خراسان رضوی) ۳- محمد حمزه (کیش) و الشن علیپور (آذربایجان شرقی) ۵- امید دهستانی (سهمیه قم) و ایلیا وحدانی (گیلان) ۷- محمد تقوی (خراسان شمالی) ۸- احمدرضا کریمی (البرز) ۹- عمادرضا نوری (سهمیه مازندران) ۱۰- محمدحسین محمودزاده (توابع تهران)

۵۷ کیلوگرم: ۱- امیرحسین خسروی (مازندران) ۲- امیرعلی شمشیری (خراسان رضوی) ۳- محمدحسین فیوج (توابع تهران) و ابوالفضل لک (تهران) ۵- محمدمهدی افشار (همدان) و سام ملکی (لرستان) ۷- پوریا کاظم زاده (خراسان شمالی) ۸- علی اکبر محمدی (سهمیه زنجان) ۹- علی اصغر جعفری (قم) ۱۰- امیرمهدی محمدی (زنجان)

۶۸ کیلوگرم: ۱- امیرعلی فراستی (خراسان رضوی) ۲- پدرام امجدیان (البرز) ۳- مهدی حسین زاده (خراسان شمالی) و رضا جلیلیان (کرمانشاه) ۵- سجاد گل آقازاده (مازندران) و مرتضی علی پور (آذربایجان شرقی) ۷- مبنی محمدی (لرستان) ۸- حسین حبیبی (توابع تهران) ۹- ایلیا حسینی (سهمیه خراسان رضوی) ۱۰- محمدمهدی صادقی (قزوین)

۸۵ کیلوگرم: ۱- سید سام دانش فر (توابع تهران) ۲- امیرعلی امینی (اصفهان) ۳- ابوافضل باقرزاده (مازندران) و مهدی اکوان (تهران) ۵- امیرمحمد صادق (اردبیل) و امیرصالح جاویدانی (سهمیه همدان) ۷- عرشیا طاهرخانی (قزوین) ۸- محمدجمیل مسگر (گلستان) ۹- امیرحسین ایمانی (سهمیه مازندران) ۱۰- شنتیا ظاهری (کردستان)

منبع: میزان

tags # کشتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس