Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام ؛سردار سلامی در نشست ستاد اربعین حسینی گفت:با ایجاد سوله های ثابت بجای چادرهای موقت می توان از بروز حوادث غیرمترقبه جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه طوفان دیشب تلنگری بود برای آمادگی بیشتر در برابر این گونه حوادث افزود  با هماهنگی وهم افزایی دستگاههای مرتبط  باید خسارات این گونه حوادث را به حداقل رساند

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خودگفت: نباید احساس مردم برای پذیرایی وخدمت رسانی به زائران نادیده گرفته شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلامی همچنین برقراری امنیت را در گرو همفکری وهماهنگی بین نهادهای برقرارکننده امنیت دانست وافزود : نیروهای امنیتی وانتظامی چشمان بیدار امنیت در کشور هستند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام اربعین سردار سلامی ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر مادربزرگ اسلامشهری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم

حمله موشکی پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به جهت تلافی حمله به کنسولگری ایران در دمشق بازتاب‌های بی شماری را به همراه داشت و غیورمردان سپاه پاسداران به دل مردم کشورمان شادی و نشاط بخشیدند.

به دنبال این اتفاق خوشایند شهروندخبرنگار ما، تشکر مادربزرگش از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اشتراک گذاشت که می توانید مشاهده کنید.

منبع:حسن بروجردی - تهران

بیشتر بخوانید:

واکنش مسافران قطار به انتقام سپاه ایران از رژیم خبیث اسرائیل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران
  • لحظه با عملیات غرور آفرین
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • تشکر مادربزرگ اسلامشهری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم