Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:07:42 GMT

وارد بحث گزینه های جایگزین شهردار نشده ایم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۸۴۶

وارد بحث گزینه های جایگزین شهردار نشده ایم

مشهد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هنوز در باره انتخاب شهردار وارد بحث گزینه های جایگزین نشده ایم.

محمدرضا حیدری روز دوشنبه در حاشیه نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران افزود: در زمینه قانون منع بکارگیری بازنشستگان و وضعیت شهردار مشهد هنوز نظر مجلس و پاسخ استفساریه مجلس شورای اسلامی در باره اینکه آیا این قانون شامل حال شهرداران نیز می شود یا خیر، اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: هنوز تا آخر آبان فرصت داریم و برای تعیین جایگزین شهردار مشهد عجله ای نداریم و تاکنون نیز هیچ گزینه ای در این زمینه مطرح نشده است.
براساس اعلام معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری، شهرداریها مشمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب سال 1395 بوده و نظر به اینکه در تبصره های ذیل ماده واحده قانون یاد شده و نیز اصلاحیه اخیر آن در سال 1397 شهرداران به عنوان مقامات مستثنی از شمول قانون ذکر نشده‌اند لذا آنها نیز مشمول قانون مزبور می باشند.
7505/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتخاب شهردار قانون منع بكارگيري بازنشستگان شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی

جمعی از مسئولین نظام صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین با حضور در مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سال جدید را به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059761 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم