Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@14:39:17 GMT

آزادی یک فرمانده ایرانی از دست داعشی ها! + جزییات

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۸۵۵

رکنا: روزنامه الحیات نوشت در معامله آزادی گروگان‌های داعش در منطقه السویداء در جنوب سوریه یک افسر سوری و یک فرمانده ایرانی آزاد می‌شوند.

روزنامه الحیات نوشت: در معامله آزادی Freedom افراد ربوده شده (گروگان ها) از چنگال عناصر تروریستی داعش ISIS در منطقه السویداء در جنوب سوریه یک افسر سوری و یک فرمانده ایرانی آزاد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو روز پیش عناصر داعش در چارچوب معامله با نظام سوریه و روسیه برای آزادی گروگان‌های خود (افراد ربوده شده توسط آنان) دو زن و چهار کودک را پس از سه ماه آزاد کردند. بر اساس توافق میان عناصر داعش با دولت سوریه و نظامیان روسیه، قرار شد تعدادی از زنان و فرزندان عناصر داعش و جنگجویان این گروه در مرحله بعد آزاد شوند.

بر اساس این توافق، داعش تعدادی از اسرای نظام سوریه و نظامیان حامی این کشور را در ازای دریافت پول و ایجاد یک گذرگاه امن برای عناصر داعش در منطقه تپه‌های الصفا در شرق استان دیرالزور، آزاد می‌کند.

یک منبع در السویداء اعلام کرد دمشق با پرداخت فدیه موافقت و درخواست کرد یکی از افسران بلندپایه سوری و یکی از افسران عضو ارتش آزادیبخش فلسطین آزاد شوند. این منبع یاد آور شد اطلاعات و گزارش‌هایی مبنی بر اینکه معامله تبادل اسرا همچنین آزادی یکی از فرماندهان میدانی ایرانی و تعدادی از اعضای حزب‌الله را شامل می‌شود، وجود دارد.

پس از اجرای این مرحله از تبادل اسرا، 21 کودک و زن دیگر از اهالی السویداء در اسارت عناصر داعش باقی خواهند ماند. این افراد در حمله خونین 25 ژوئیه گذشته عناصر داعش به مرکز شهر السویداء و روستاهای شرق آن ربوده شدند. عناصر داعش در حملات خونین خود دست کم 300 نفر را کشتند و 30 زن و کودک را به اسارت گرفتند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رسوایی جدید دیگر اعضای شورای شهر این بار در استان تهران! این مرد را می شناسید؟! / او به دختران تهرانی رحم نمی کرد! + فیلم تلاش برای رفع توقیف فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا جدیدترین خبر/ دستگیری یک زن در حادثه تروریستی اهواز حمله خونین دانش‌آموز اهوازی به معاون مدرسه! وحشت مسافران هواپیما در پرواز تهران - خارگ / رعد و برق خطر داشت تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! تصاویر جدید خاشقچی لحظاتی قبل از قتل خاشقجی چند لحظه قبل از مرگ به بن سلمان جواب رد داد و حکم قتل صادر شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه روزنامه آزادی Freedom داعش ISIS اخبار حوادث سوریه افسر داعش ایرانی آزادی گروگان عکس ایران دختر زندگی قتل فیلم ایرانی اینستاگرام پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های نداجا برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

به گزارش تسنیم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری رژه روز ارتش، درخصوص وضعیت ماموریت ناوگروه‌های نداجا در آب‌های بین المللی اظهار داشت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

وی افزود: ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشور‌های دیگر نیز حفاظت کنیم.

دریادار ایرانی در جمع خبرنگاران حاضر در رژه نیز با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: مدتهاست که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده و با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه یک قدرت واقعی و یک قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کنند.

دریادار ایرانی گفت: ان شاالله دولت‌های منطقه بیدار شوند و خواست مردم خود را انجام دهند و متوجه می‌شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ