Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:56:24 GMT

تولید نفت خام چین ۲.۴ درصد افت کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۹۰۲

در ماه سپتامبر، با افت تولید نفت خام برخی مناطق طوفان‌زده، تولید نفت خام چین کاهش یافت.

داده‌های اداره ملی آمار چین نشان داد، ماه گذشته میزان کل تولید نفت خام چین در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، ۲.۴ درصد افت کرد و به ۱۵.۱۸ میلیون تن رسید. این درحالی است که در ماه آگوست تولید نفت این کشور ۰.۲ درصد افزایش یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاسیسات برخی از میادین نفتی استان جنوبی گوآنگ دانگ، با طوفان منگخوت، که در ۱۶ سپتامبر به این منطقه رسیده بود، آسیب دیده‌اند.

در ۱۱ ماه اول امسال تولید نفت خام برابر با ۱۴۱.۱۳ میلیون تن شده است که ۱.۹ درصد نسبت به ماه قبل افت داشته است.

داده‌های اداره آمار نشان داد؛ در ماه سپتامبر واردات نفت خام چین ۰.۵ درصد رشد کرد اما سرعت رشد آن نسبت به ماه آگوست ۱۳ درصد افت کرده بود. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت چین واردات رشد چین نفت خام تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد

به‌گزارش جام جم آنلاین به‌نقل از  روابط عمومی صمت، سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

 

محمدعلی چراغیان افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می کند. وی گفت: نخ ابریشم خالص از الیاف های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه ها و نساجی های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می شود.

 

چراغیان افزود:در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می شود. ایران با تولید ۱۴۵ تن نخ ابریشم، رتبه هشتم جهان را در اختیار دارد..

دیگر خبرها

  • هفت کشوری که تمام برق خود را از منابع تجدیدپذیر تولید می‌کنند
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از اراضی لرستان
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • تولید سالانه ۱۶ هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است