Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه تونس ابراز امیدواری کرد، سوریه از طریق مذاکره و نه از طریق نظامی بحران خود را حل کند.

به گزارش ایسنا، خمیس جهیناوی، وزیر خارجه تونس در مصاحبه با ارم نیوز تأکید کرد، حوادثی که در سوریه رخ می دهد، دردناک است. بخش عمده‌ای از این کشور به دلایلی که بعضاً قابل درک نیست، تخریب شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که سوری‌ها برای بحران خود راه‌حلی پیدا کنند و به منظور حل آن، به گفت‌وگو بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهیناوی تأکید کرد، هیچ راه‌حل نظامی در سوریه وجود ندارد. تنها راه‌حل سوری‌ها این است که با یکدیگر مذاکره کنند و از این طریق اختلافات خود را حل کنند. سوریه باقی خواهد ماند. سوریه به عنوان کشوری در عرصه عربی جایگاه خواهد داشت.

وزیر خارجه تونس گفت: رویدادهای سوریه و مذاکراتی را که اخیرا صورت گرفته، پیگیری می‌کنیم. سوریه باید به حمایت از گروه بین‌المللی به ویژه کشورهای عربی ادامه دهد. اتحادیه عرب در خصوص بحران سوریه موضع‌گیری نمی‌کند و امید است که به مسئولیت خود در این باره عمل کند.

وی در خصوص روابط میان دو کشور، گفت: سفارت تونس در سوریه فعال است. روابط در حال حاضر در سطح سفیر نیست اما دیپلمات‌هایی در سفارت کار می‌کنند. این سفارت‌خانه تعطیل نخواهد شد. اگر تحولاتی در جهت رویکرد صحیحی که ما دنبال می‌کنیم، صورت بگیرد، تصمیم مناسبی اتخاذ خواهیم کرد که به سوری‌ها برای دستیابی به راه حل کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در جریان دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند و تا پایان رقابت‌های این فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال فروش این ستاره هلندی بود اما او تمایلی به ترک این باشگاه نداشت و به همین دلیل پیشنهاد جدی منچستریونایتد را که با بارسلونا به توافق رسیده بود رد کرد و به حضورش در تیم ژاوی ادامه داد و توانست اعتماد این مربی را جلب کند.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه بار دیگر به فکر فروش این بازیکن هستند و به زودی پیشنهاد جذابی را هم از بایرن مونیخ دریافت خواهند کرد. مدیران بایرن علاقه زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستم که بتوانند با او و نمایندگان بارسا برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به توافق برسد.

مدیران بارسا در نظر دارند که مبلغی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای فروش دی یونگ دریافت کنند اما مشکل اصلی در مبلغ دستمزد او است که ممکن است انتقالش به بایرن را با مشکلاتی مواجه و روند توافق دو طرف را کمی پیچیده کند.

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد