Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اقلید گفت: اجرای طرح سیاست‌های اقتصادی برای خارج کردن کشور از بحران‌ها و بالابردن تقوای و حمایت از اقتصاد دانش بنیان از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است.

محمد جواد قربانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اقلید در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی فرصتی برای استفاده از ظرفیت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد جواد قربانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی مطرح کرد: بررسی چالش‌های پیش روی اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح سیاست‌های اقتصادی برای خارج کردن کشور از بحران‌ها و بالابردن تقوای اجتماعی و جلوگیری کردن از رخنه اقتصادی وحمایت از اقتصاد دانش بنیان از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اقلید با اشاره به اقتصاد بدون برجام اظهار داشت: اقتصاد بدون برجام مخالفان و منتقدانی به همراه دارد و فرق میان آن‌ها تنها در صبر است. مخالفان می‌گویند برای براندازی جمهوری اسلامی ایران باید صبر استراتژیک را پیش گرفت؛ اما منتقدان می‌گویند باید ضربتی و سیاسی آن‌ها را زمین گیر کرد و هدف منتقدان و مخالفان تنها ضربه‌زدن به ایران و براندازی اساسی ایران است.

وی در ادامه گفت: اولین محاسبه آمریکایی‌ها درباره نوع واکنش ایرانیان بود و تمام تلاطم‌های این روز‌های بازار ارز ناشی از تحریکات و تخمین‌های دشمن برای سنجش میزان آمادگی برای امتحان کشور است.

این فعال دانشجویی با اشاره به فرصت‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران یک نقطه قوت سایر کشور‌ها در حرکت به سمت آزادی و نفی وابستگی بوده و این اصلی‌ترین نگرانی برای لیبرال دموکراسی غرب است که سجده کردن را عامل حیات خودش می‌داند به‌ویژه اینکه ایران کانون مقاومت در منطقه است از طرفی تحولات جهانی به نفع قدرت ملی بود و برخلاف منافع لیبرال و دموکراسی غرب است.

قربانی در ادامه افزود: ازیک‌ طرف بیداری اسلامی در منطقه و از طرف دیگر بر نگرانی‌های غرب دامن زده و دشمن آخرین تیر خلاصی خود یعنی تحریم هوشمند را که ترکیبی از جنگ روانی و اقتصادی است به راه انداخته است.  

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اقلید در رابطه با بصیرت انقلابی خاطرنشان کرد: بصیرت انقلابی اول به روشنفکری‌های رهبر جامعه برمی‌گردد که می‌تواند هم هدف فتنه را آشکار کند و هم فتنه را مهار کند و به آشکارسازی ماهیت فتنه، مقابله با استراتژی و جدا کردن مردم از سقف فتنه‌گران بپردازد و باتدبیر کامل و بصیرت و توکل و به‌دوراز شتاب‌زدگی باید اوضاع را مدیریت کند و این به ایمان مردم نسبت به توانایی‌های رهبر جامعه خود برمی‌گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی وضعیت اقتصادی کشور بحران اقتصادی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح