Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز نخست رقابت‌های قایقرانی جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا نماینده‌های ایران طلایی نشدند و کارشان را با مدال طلا و نقره تمام کردند.

به گزارش ایسنا، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا از امروز به میزبانی سمرقند ازبکستان آغاز شده که ملی‌پوشان ایران در بخش‌های مختلف رقابتی به آب زدند.  در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال امید احمدی با زمان ۳:۴۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۵۱ دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان و قزاقستان موفق به کسب مدال برنز شد.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال محمدنبی رضایی با زمان ۴:۰۹.۴۷۸ دقیقه پس از نمایندگان تاجیکستان و ازبکستان مدال برنز کسب کرد.

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان ایلیا نادرنژاد با زمان ۳:۵۶.۶۸۸ دقیقه پشت سر قایقرانان قزاقستان و ازبکستان سوم شد و مدال برنز بدست آورد.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان عرفان زنده‌پی با زمان ۴:۲۰.۸۱۴ دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه از کسب مدال بازماند و چهارم شد. در ماده نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و تایلند اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال محمدهادی جعفری و علیرضا جهان‌نما با زمان ۳:۳۶.۴۷ دقیقه پس از نمایندگان ازبکستان، چین تایپه و قزاقستان چهارم شدند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان ایلیا نادرنژاد و علیرضا مرادی با زمان ۶:۲۳.۰۶ دقیقه دوم شدند و مدال نقره کسب کردند. در این رقابت نماینده قزاقستان اول و نماینده ازبکستان سوم شدند.

در کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان کمیل خزائی و عبدالله مشایخ با زمان ۴:۰۰.۵۸ دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان و قزاقستان مدال برنز کسب کردند.

در کایاک چهارنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال تیم ایران با ترکیب امید احمدی، علیرضا جهان‌نما، محمدهادی جعفری و پوریا شریفی با زمان ۳:۱۰.۰۶ دقیقه مدال نقره کسب کردند. در این ماده نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

بر این اساس در پایان مسابقات مسافت ۱۰۰۰ متر تیم ایران موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز شد.

این رقابت ها صبح فردا اول آبان ماه با برگزاری مسابقات مسافت ۲۰۰ متر در سمرقند ازبکستان دنبال می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام قايقراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی و امیری به فینال

به گزارش "ورزش سه " و به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای تورنمنت جاده ابریشم به میزبانی باکو چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر فردا برای کسب نشان طلا با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی دیدار می‌کند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با یک پیروزی و کسب مدال برنز به کارش‌ پایان داد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن‌ قرقیزستانی را شکست داده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و به برتری رسید.امیری عصر فردا در فینال با "الکساندر زیریانوف" از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان‌ دوسیبای" از قزاقستان نبارره کرد و با قبول شکست به مدال برنز بسنده کرد.

باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • سال اولین ها