Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تک اثر پرده خیال نگاری عاشورا و مراسم آیین به آیین از جمله برنامه های این سازمان در ایام محرم و صفر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عیدی در ارتباط با برنامه های در نظر گرفته شده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای ایام عزاداری محرم و صفر در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: تک اثر پرده خیال نگاری عاشورا اثر داود زندیان از اول مهرماه تا 30آبان ماه از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 19 در موزه هنرهای معاصر بر گزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه، برنامه سوگواره های عاشورایی در گذر فرهنگی چهارباغ روبروی سرای هشت بهشت از 22مهرماه تا 26 مهرماه در قالب اجرای زنده پیش واقعه و پیش خوانی های شبیه خوانی از عاشورا برپا شده است.

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان یادآور شد: برنامه پالیز خرد روایتی ناب از عاشورا بود که در 26 مهرماه الی 28 مهرماه در هنرسرای خورشید اجرا شد.

وی در ادامه به اجرای مراسم در موزه گرمابه علی قلی آقا اشاره کرد و گفت: در این موزه، نمایش فیلم، پرده خوانی، آثار نقاشی قلمکار مرحوم عباس گیاهی با موضوعات مذهبی و وقایع عاشورا از 4 آبان ماه تا 15 آبان ماه از ساعت 9 الی 17 به نمایش در می آید.

عیدی خاطرنشان کرد: مراسم آیین به آیین نیز در تخت فولاد، 10 و 11 و 16 و 17 آبان ماه از ساعت 15  در قالب مجالس غریب شبیه خوانی و پرده خوانی برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: این مراسم روز شهادت با حضور هیات‌های مذهبی و برنامه‌های فرهنگی در این مراکز همراه خواهد بود که سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
وی گفت: مراسم عزاداری در شب شهادت نیز برگزار می‌شود که همراه با نمایشگاه فرهنگی و خدمات مراکز افق است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی