Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان جزئیات تصادف سرویس دانش‌آموزان پسر شهرستان لالی را توضیح داد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات

بابک نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره حادثه رخ داده برای سرویس دانش‌آموزان استان خوزستان، اظهار کرد: امروز سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان پسر یکی از مدارس متوسطه شهرستان لالی هنگام بازگشت از مدرسه دچار حادثه شده و براثر تصادف و واژگونی 10 دانش آموز مصدوم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هنوز برای ما مشخص نیست که سرویس این دانش‌آموزان از میان خودروهای آزادبر بوده است یا خیر.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان  افزود: سرویس دانش‌آموزان مینی‌بوس بود که براثر این حادثه از میان 10 دانش‌آموز آسیب‌دیده 8 نفر دچار شکستگی دست و پا شدند و به بیمارستان اهواز منتقل شده و حال یک نفر وخیم است.

انتهای پیام/

R1014132/P1014143/S2,22/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز با رای دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بلاتکلیفی درآمدند

ایسنا/البرز رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با رای صادره در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان البرز، علاوه بر ممانعت از تخریب دو مدرسه در کرج، تجدیدنظرخواه می‌تواند بهای عرصه اراضی موضوع دادخواست را از آموزش و پرورش تقاضا کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی با تشریح جزئیات رای قطعی صادره در شعبه ۱۱ دادگاه تجدیدنظر استان البرز در خصوص دو مدرسه در کرج گفت: در پی دادخواست یک شرکت به طرفیت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص خلع ید و قلع و قمع مستحدثات نسبت به دو مدرسه در مرکز شهر کرج، رسیدگی به آن در دادگستری کل استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: دادخواست طرح شده، شامل ملکی به وسعت ۱۴ هزار متر مربع از جمله دو مدرسه فعال در مرکز شهر کرج با بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز بود که پس از صدور رای بدوی، شرکت خواهان درخواست تجدیدنظر می‌کند.

وی با تشریح جزئیات این پرونده متذکر شد: در سال ۱۳۵۹ زمینی در اختیار اداره آموزش و پرورش کرج قرار می‌گیرد تا نسبت به احداث مدرسه اقدام نماید که در نتیجه چندین بنا از جمله دو مدرسه توسط آموزش و پرورش احداث می شود و تاکنون نیز به عنوان مدرسه مورد استفاده قرار می گیرد.

فاضلی هریکندی افزود: در سال ۱۴۰۱ دعوایی توسط یکی از شرکت‌ها در خصوص این املاک و ساختمان های احداثی در آن طرح می‌شود که در دادگاه بدوی، قرار عدم استماع دعوا صادر و پس از تجدیدنظرخواهی شرکت مذکور، پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه تجدیدنظر استان البرز ارجاع می شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: علیرغم عدم انتقال رسمی این اراضی به آموزش و پرورش لیکن با توجه به سابقه، شرایط و نحوه واگذاری این اراضی جهت احداث مدرسه و اینکه این بناها با هزینه بیت المال احداث شده بود، دادگاه تجدیدنظر با استناد و استدلال به مبانی و قواعد حقوقی و مقررات قانونی، بناهای ایجاد شده را مشمول خلع ید و قلع و قمع ندانست.

 وی با تصریح بر اینکه درخواست خلع ید و قلع و قمع توسط خواهان، موجبات اضرار به منافع عمومی و بلاتکلیفی بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز بود لذا دادگاه رسیدگی کننده، ضمن رد این درخواست، این حق را برای تجدیدنظرخواه قائل شد که با طی تشریفات قانونی، فقط بهای عرصه اراضی موضوع دادخواست را از آموزش و پرورش تقاضا کند.

فاضلی هریکندی در پایان از تلاش و دقت نظر همکاران خود از جمله قاضی شعبه بدوی دادگاه حقوقی کرج و قضات شعبه ١١ دادگاه تجدیدنظر استان البرز تشکر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز با رای دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بلاتکلیفی درآمدند
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان رامشیر
  • برگزاری بزرگترین جشنواره عکاسی از المان‌های شهری در مشهد
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • پرداختی به شهرداری ها منوط به تسویه حساب سرویس مدارس استثنایی شد
  • افتتاح دفتر خبرگزاری پانا در فیروزه
  • ژیمناست بیرجندی بر سکوی سوم کشور