Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان جزئیات تصادف سرویس دانش‌آموزان پسر شهرستان لالی را توضیح داد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات

بابک نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره حادثه رخ داده برای سرویس دانش‌آموزان استان خوزستان، اظهار کرد: امروز سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان پسر یکی از مدارس متوسطه شهرستان لالی هنگام بازگشت از مدرسه دچار حادثه شده و براثر تصادف و واژگونی 10 دانش آموز مصدوم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هنوز برای ما مشخص نیست که سرویس این دانش‌آموزان از میان خودروهای آزادبر بوده است یا خیر.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان  افزود: سرویس دانش‌آموزان مینی‌بوس بود که براثر این حادثه از میان 10 دانش‌آموز آسیب‌دیده 8 نفر دچار شکستگی دست و پا شدند و به بیمارستان اهواز منتقل شده و حال یک نفر وخیم است.

انتهای پیام/

R1014132/P1014143/S2,22/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف