Web Analytics Made Easy - Statcounter

ونزوئلا از برگزاری بازی دوستانه با ایران در خاک کشورمان انصراف داده و از همین‌رو فدراسیون فوتبال در تلاش برای جایگزین کردن حریفی دیگر به جای این تیم است. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان با مشکلات ارزی مواجه است، مشکلاتی که در آستانه جام ملت‌های آسیا و آماده‌سازی تیم، بیشتر از قبل هم نمایان می‌شود، جایی که کارلوس کی‌روش در حال آماده‌سازی تیمش برای حضور قدرتمند در جام ملت‌هاست، تأثیر روانی این مشکلات هم بیشتر از قبل می‌تواند به تیم ملی لطمه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار هم بحث بازی‌های دوستانه است و انصراف ونزوئلا از برگزاری بازی دوستانه در خاک ایران.

تیم ملی در حالی دو فیفادی خود را در شهریور و مهر ماه از دست داد که با خیالی آسوده برای دو فیفادی خود در آبان‌ماه برنامه‌ریزی کرده بود. بازی با ترینیداد و توباگو در تاریخ 24 و ونزوئلا در تاریخ 29 آبان ماه. با این حال ونزوئلایی‌ها با وجود هماهنگی برگزاری بازی دوستانه مقابل ایران، دو سه روز پیش نامه‌ای ارسال و اعلام کرده‌اند نمی‌توانند برای این بازی به ایران سفر کنند. گویا این مسئله هم مربوط به مشکلات تحریم می‌شود، چون برخی از بازیکنان ونزوئلا اقامت آمریکا را دارند و در صورت سفر به ایران برای آنها مشکلاتی ایجاد خواهد شد. همین مسئله ونزوئلایی‌ها را بر آن داشته تا از سفر به ایران انصراف دهند.

بعد از انصراف ونزوئلایی‌ها مسئولان تیم ملی سریعاً برای جایگزین کردن تیمی دیگر تلاش‌های خود را آغاز کرده‌اند. این پیش‌بینی هم شده که شاید ایران و ونزوئلا در خارج از ایران و مثلاً عمان این بازی را برگزار کنند، اما این مسئله در اولویت فدراسیون فوتبال نیست. با توجه به مشکلات ارزی، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بیشتر بازی‌های خود را در ایران انجام دهد و از همین‌رو آنها به جای هماهنگی بازی دوستانه با ونزوئلا در خارج از ایران، به دنبال جایگزین کردن تیمی دیگر هستند. با این حال هنوز رسماً واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال وجود نداشته است و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند پس از قطعی شدن برنامه جدید، این موضوع را رسماً اعلام کنند.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان، ظهر امروز به وقت محلی در دیدار «مریم نواز شریف» سروزیر ایالت پنجاب، با بیان اینکه روابط دو کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره روندی رو به رشد و ارتقا داشته است، اراده سران دو کشور برای گسترش همکاری‌ها را باعث بی‌اثر شدن تلاش‌های برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد عنوان کرد.

رئیس جمهور تبادل ظرفیت‌های متنوع متقابل را زمینه تأمین منافع دو ملت و افزایش قدرت دو کشور دانست و با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط فیمابین نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود. ایالت پنجاب و شهر لاهور صرفاً یک منطقه فرهنگی نیست، بلکه به سرعت در حال پیشرفت است و امیدوارم در دوره مدیریت سرکارعالی در این منطقه شاهد شتاب بیشتر توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن باشیم.

رئیسی شخصیت مرحوم اقبال لاهوری را در بین ایرانیان شناخته شده و محترم توصیف کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شخصیتی فرهنگی و فرهنگ‌دوست از مرحوم اقبال لاهوری تحت عنوان ستاره آسمان شرق یاد کرده‌اند. همچنین دلدادگی و علاقه مردم پاکستان به امام رضا (ع) کم‌نظیر و مثال‌زدنی است.

در این دیدار «مریم نواز شریف» نیز با ابراز تشکر و خرسندی از سفر رئیسی به ایالت پنجاب و حضور در مزار مرحوم اقبال لاهوری و نیز حضور در دانشگاه «جی‌سی‌یو» این شهر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های جنوب آسیا که در سال 1864 تأسیس شده است، گفت که تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهد گرفت.

در این دیدار دو طرف با توجه به پیشینه فرهنگی مشترک و توجه به زبان فارسی در پاکستان، برای گسترش آموزش زبان فارسی در پاکستان توافق کردند و رئیس جمهور ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در این زمینه، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت داد برای تمهید زمینه‌ها و مقدمات این مسئله با مسئولان پاکستانی مربوطه همکاری لازم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود