Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:32:53 GMT

توقیف تریلی حامل بار قاچاق در چابهار

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۶۴۸۲

توقیف تریلی حامل بار قاچاق در چابهار

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ "حیدر علی کیخای مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: روز گذشته ماموران پاسگاه "نوبندیان" هنگام گشت زنی در حوالی روستای نوبندیان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شده و آن را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی افزود : ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 22رینگ خودرو، 40عدد فنر،7عدد موتور کامل،7عدد سیلندر، 2عدد درب خودرو،13عددمیل گاردن، 6عدد پولس،5 عدد سرسیلندر، 15عدد باربند و 20عدد شفت خودروهای سواری کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق بر اساس نظر کارشناسان 3 میلیارد ریال برآورد شده، خاطر نشان کرد: خودرو تریلی توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو دادسرا فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۵ دستگاه سواری تیز رو (شوتی) مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.   وی افزود: تعدادی از رانندگان بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و حرکات حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشتند، که با درایت ماموران خودرو آنان توقیف و به مقر انتظامی منتقل شدند.   این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل انواع پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم آشپزخانه فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا ۵ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.   سردار سلمانی مطرح کرد: موفقیت پلیس در کشف کالای قاچاق نتیجه تعامل با شهروندان است لذا از مردم درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک در خصوص کالای قاچاق را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند