Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:42:02 GMT

چگونه طراحی سایت موفقی داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۶۴۸۴

چگونه طراحی سایت موفقی داشته باشیم؟

در دنیای امروز و فضای رقابتی که وجود دارد طراحی سایت باید متناسب با اهداف وب‌سایت صورت بگیرد. در طراحی سایت باید به نکاتی دقت شود که می‌تواند تاثیر مستقیم در جذب کاربران و رضایت در استفاده از وب‌سایت را داشته باشد. در طراحی وب‌سایت باید این موضوع را در نظر داشته باشید که کاربران شما تجربه استفاده از سایت‌های دیگر را داشته و عناصری را به عنوان "باید" های یک سایت انتظار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا،  طراحی سایت وب‌وان اعلام‌کرد: قبل از طراحی سایت هدف وب‌سایت خود را مشخص کنید. شیوه معرفی شرکت، نحوه ارتباط وب‌سایت با شرکت، ارائه خدمات و نیاز مخاطبان را مورد بررسی قرار دهید. بهتر است به این سوالاتی همچون هدف وب سایت چیست؟ تحلیل خواسته مخاطبان چگونه است؟ نوع مخاطب و خدمات شما چیست؟ پاسخ دهید.

طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که اطلاعات به سادگی در دسترس کاربران قرار گیرد. باید توجه کنید که کاربران در رابطه با محصولات شما هیچ اطلاعاتی ندارند و چنانچه وب‌سایت پاسخگوی سوالات آنها نباشد، سایت شما را ترک می‌کند.

خدمات و یا محصولات اصلی در وب‌سایت‌ها برای مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین اطلاعات مهم باید در قسمت اصلی وب‌سایت نمایش داده شود. مثلا در وب‌سایت رستوران کاربر به دنبال منوی غذا، عکس‌هایی از فضای رستوران، آدرس (نحوه دسترسی از مسیرهای مختلف)، تلفن و ساعت کاری است.

 اگر یک خرده فروش هستید باید عکس واقعی محصولات خود را در وب‌سایتتان قرار بدهید. در صورتی که کار خدماتی انجام می‌دهید، بهتر است در هنگام طراحی سایت بخشی را برای قرار دادن نمونه کارهای انجام شده در نظر بگیرید.

جذب مخاطب یکی از اهداف طراحی سایت حرفه‌ای بوده که این امر مستلزم گرافیک درست در طراحی وب‌سایت است. مطالعات در زمینه طراحی وب نشان می‌دهد که رعایت " خلاقیت و سادگی " در کنار هم می‌تواند فضایی زیبا و در عین حال کارآمد را ایجاد کند. با انتخاب رنگ و طرح مناسب که با فضای کاری شما هماهنگی داشته باشد، می‌توانید به این هدف نزدیک شوید.

ویژگی‌های طراحی سایت حرفه‌ای

یک سایت حرفه‌ای باید دارای ویژگی‌هایی همچون گرافیکی جذاب و سرعت سایت بالا بوده، کاربر را با کمترین کلیک به هدف برساند و دارای امنیت بالا باشد. علاوه بر این رعایت اصول سئو و افزایش نرخ  تبدیل (نرخ تبدیل نسبت بین افرادی که سایت را مشاهده می‌کنند به افرادی که از سایت شما خرید می‌کنند) از الزامات در طراحی سایت است.

طراحی سایت شرکتی در تهران

طراحی سایت شرکتی باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر اینکه در نگاه اول برای مخاطب جذاب است، منعکس کننده فرهنگ شرکت شما بوده و جایگاه رقابتی شما را نیز در نظر داشته باشد. طراحی سایت شرکتی باید در ذهن مخاطب ماندگار شود و نگاه مخاطب را با خود همراه سازد. طراحی سایت شرکتی شما باید منحصر به فرد بوده و برای مخاطب تداعی کننده برند شرکت شما باشد.

آیا طراحی سایت ارزان بهتر است؟

عواملی مختلفی در هزینه طراحی سایت دخیل هستند که باعث می‌شود از بعضی خدمات به عنوان طراحی سایت ارزان یاد شود. اما به طور کلی می‌توان طراحی وب‌سایت را به دو نوع "اختصاصی" و "قالب آماده" تقسیم کرد. ممکن است که طراحی وب‌سایت به صورت اختصاصی برای شما پرهزینه باشد اما سایت اختصاصی وجهه کاری بهتری داشته و در نتیجه در کسب درآمد شما تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

بنابراین هزینه اولیه که برای طراحی سایت پرداخت کردید، بارها و بارها به شما برمی‌گردد. به یاد داشته باشید که هزینه طراحی سایت نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خدمات طراحی سایت مشتري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟

به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۵ هزار و ۳۱۷ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۱ میلیارد و ۲۳۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از ۳۰ فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۸۴۱ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱۱۵ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان برسد.

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۳۵۲ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۱۸۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آن بُرد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۲۱ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۸۰۵ مخاطب، فروشی معادل ۲۷۳ میلیون۵۸۱ هزار تومان داشته است.

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۶۴۲ مخاطب به فروشی معادل ۱۹۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آبی گونه» به کارگردانی کاوه مهدوی که از ۲۳ فروردین در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۶۶۴ مخاطب به فروشی معادل ۶۸ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کان لم یکن» به کارگردانی سید علی موسویان که از ۲۶ فروردین در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۱۷ اجرا، ۴۶۷ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۴۴ میلیون و ۴ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «نظام ابن عربی» به کارگردانی یاسمین عباسی که از ۲ اردیبهشت‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا میزبان ۲۲۲ مخاطب بوده و به فروش ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

 
در تماشاخانه سنگلج، نمایش «سلطان عمرا بمیرد» به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی که از ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳به صحنه رفته است، نهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۴۳۱ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۱۰۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان نیز که اجرای خود را از ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است؛ با ۴ اجرا توانسته است ۲۰۴ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، توانسته مبلغ ۷ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان بفروشد.

در تالار هنر، نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۱ هزار و ۱۰۰ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۷۱ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان دست پیدا کند. 

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۲۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱ هزار و ۱۳۲ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۷۸ میلیون و ۴۶۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایشنامه «پینوکیو» به کارگردانی داود زارع که ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری خوانده شد، با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان، توانست ۶۷۵ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروش ۵۵ میلیون و ۸۸ هزار تومانی برسد.

دیگر خبرها

  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • واکنش میرجلال‌الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود