Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما برای پیروزی مقابل پارس‌جنوبی به میدان رفته بودیم اما دست‌های پشت پرده نگذاشتند ما پیروز شویم.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روز‌های خود و بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی در هفته نهم لیگ برتر اظهارداشت: شرایط تیمی ما تا پیش از بازی با پارس‌جنوبی خیلی خوب بود و هدف‌مان این بود که پس از ۲ هفته ناکامی این تیم را شکست داده و نتایج گذشته را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم اما دست‌های پشت پرده نگذاشتند ما پیروز شویم. دیگر زور ما تا همین حد بود و بیش از این نمی‌توانیم با دست‌های پنهان مقابله کنیم. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و نتایج دلخواه هواداران را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اخراجش از این بازی گفت: هر چیز عجیب و غریبی در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد. فکر می‌کنم امسال اکثر تیم‌ها خصوصا تیم ما از داوری به شدت ضربه خوردند و این اصلا نکته خوبی نیست. به نظرم فدراسیون باید ویدیوچک و داوران کنار دروازه را هم به داوران اضافه کنند تا بلکه کمی از اشتباهات کم شود. متاسفانه داوری‌ها به شکلی بوده که دیگر نمی‌شود سکوت کرد. اشتباهات در نتایج تیم ما تاثیر گذار بوده و این در حالی است که ما کمبود بازیکن هم داریم.

حمدی‌نژاد ادامه داد: داور بازی ما و پارس جنوبی سعی داشت دو طرف را راضی نگه دارد، ولی این که اسمش قضاوت نیست. من به هیچ عنوان کاری نکردم که داور بخواهد من را مستقیم اخراج کند. این مورد را که از داور سوال کردم او گفت نوع اعتراض تو بد بود. در هیچ کجای دنیا ندیدم که وقتی بازیکنی یک اعتراض معمولی می‌کند داور او را اخراج کند. اگر کارت زرد می‌داد خوب بود، ولی مطمئنم که اعتراض من اخراج نداشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پرداختی‌ها توسط باشگاه استقلال خوزستان از اول فصل چطور بوده، خاطرنشان کرد: تا الان حدود ۲۰ درصد از قرارداد خود را گرفتیم و خداراشکر سعی باشگاه هم این است به موقع مطالبات ما را بدهد. تنها مشکل ما امکانات است که آن هم سرپرست جدید باشگاه قول داده آن را برطرف کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال خوزستان پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت