Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@07:41:21 GMT

فردا؛ آغاز ثبت نام فیلم‌های متقاضی جشنواره فجر ۳۷

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۶۶۳۰

فردا؛ آغاز ثبت نام فیلم‌های متقاضی جشنواره فجر ۳۷

خبرگزاری میزان: ثبت نام فیلم‌های متقاضی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از فردا اول آبان ماه آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بنابر فراخوان منتشر شده در ۲۱ مهرماه تهیه کنندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com مراحل ثبت نام خود را تکمیل و اطلاعات فیلم را به همراه عکس در پرتال جشنواره ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهلت که تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت شامل بخش‌های سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و نگاه نو (ویژه فیلم اول کارگردانان) می‌شود.

در فراخوان این دوره جشنواره آمده است: آثار بلند سینمایی که تا بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در ایران به نمایش درنیامده‌اند (فیلم‌های سینمایی با مدت زمان ۷۵ دقیقه به بالا و فیلم‌های مستند سینمایی ۷۰ دقیقه به بالا) می‌توانند متقاضی شرکت در جشنواره باشند. آثاری که در دوره‌های قبل توسط هیأت انتخاب بازبینی شده نمی‌توانند متقاضی شرکت در این دوره باشند.

تهیه کنندگان حقیقی و حقوقی می‌بایست فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده، حداکثر تا روز چهارشنبه ۳۰ آبانماه ۱۳۹۷ به همراه نسخه بازبینی هیات انتخاب به صورت DCP یا DVD، عکس‌های صحنه و عکس کارگردان بر روی CD و تیزر و سه دقیقه از فیلم برای استفاده تبلیغاتی به دبیرخانه تحویل دهند.

دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در تهران، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه احتشام، پلاک ۲۴۵۴، ساختمان موسسه رسانه‌های تصویری، طبقه پنجم با کدپستی ۱۴۳۴۸۴۳۶۳۱ و تلفن‌های ۸۸۸۸۰۳۲۵، ۸۸۸۸۰۳۲۸ واقع شده است.

سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران و اعتلای تولیدات ملی و حمایت از آثار برتردر بهمن ماه همزمان با جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزارمی شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ثبت نام فیلم های سینمایی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳

سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر ۱۳" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر 13" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

قرار است در این جشنواره که تا روز 18 اردیبشهت ماه ادامه دارد آثار برتر در حوزه ها و قالب های مختلف ادبی و رسانه ای معرفی شوند.

برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره است.

به گفته مسئولان نمایشگاه، آثار برتر در 42 رسته با معرفی 120 اثر در حوزه های مختلف علمی، ادبی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخاب شدند. آثار برتر در بخش های مختلف تیتر و لید، یادداشت، مقاله، سرمقاله، مصاحبه و نشریات برتر قرار دارند.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر 13» است‌.

به گزارش تسنیم، جشنواره تیتر دانشجویی در مرحله اول با صدور فراخوانی آغاز و دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شد. در اختتامیه جشنواره که با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • اوقات شرعی فردا یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود