Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک که قبل از ظهر دوشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد،گفت: مراسم این روز با همت و تلاش هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اداره بهزیستی استان قم و اداره کل آموزش استثنائی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است این مراسم با حضور بیش از 500 نفر از معلولان و جانبازان برگزار شد، هم چنین ویژه برنامه‌ها و مسابقات متنوع ورزشی مانند طناب کشی، هفت سنگ، ویلچر رانی و انجام حرکات نمایشی و سمبلیک برای حاضران در مراسم انجام شد.

حسن عابدی با اشاره به اینکه ورزش به ایجاد نشاط و شادابی معلولان کمک می‌کند و می‌تواند زمینه‌ساز حضور مؤثر آنها در جامعه باشد، ادامه داد: ورزش‌های جانبازان و معلولان ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارد و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند و دارای شرایط خاصی هستند، برخورد با این افراد ویژه است و امیدواریم بتوانیم روز به یاد ماندنی را برای آنها رقم بزنیم.

در پایان این مراسم با دادن مدال‌های یادبود ازحضور همه معلولان و جانبازان قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک در قم برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس ورزشی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: در این آزمون ۸ هزار و ۱۵ نفر شرکت کردند که ۶ هزار و ۴۷۵ نفر خانم و هزار و ۵۴۰ نفر آقا هستند.
سیروس رضائی افزود: این آزمون در ۶ حوزه انتخابیه برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در آزمون مشاغل کیفیت بخشی مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.
امیریان با اشاره به این که آزمون مرحله اول سال گذشته برگزار شد، گفت: آزمون مرحله سوم ویژه دبیری و هنر آموزی است که پایان اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی گفت: نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد