Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، "صادق الحسینی"رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری دیالی اعلام کرد که در جریان عملیات امنیتی نیروهای عراقی یکی از مهم ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش با نام ابوطلحه در مرزهای استان دیالی و مشخصا در منطقه جبال حمرین بازداشت شد.

وی در ادامه افزود: نیروهای امنیتی این سرکرده تروریست را تحت بازجویی قرار داده و تحقیقات لازم را به عمل می آورند و نتایج این تحقیقات طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحسینی هم چنین از تخریب ۲۱ مقر وابسته به داعش از سوی نیروهای حشد شعبی در شمال شرق استان دیالی خبر داد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!

  به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست و هشتم اسفند سال گذشته مردی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران رفت و شکایت کرد که پسر ۲۴ ساله‌اش ناپدید شده است. با تحقیق از او معلوم شد فرشید، پسرش در غرب تهران در خانه اجاره‌ای تنها زندگی می‌کرده و قرار بوده به زودی با دوستش شاهین کافی‌شاپی را راه‌اندازی کنند اما چند روز است که ناپدید شده و کسی از او خبری ندارد‌. 
‌در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت دو هفته بعد برادر مرد گمشده به پلیس آگاهی آمد و گفت‌: شاهین، دوست برادرم با من تلفنی حرف زد و مدعی است که برادرم مردی را کشته و اکنون به ترکیه رفته است‌. 
شاهین به پلیس آگاهی تهران احضار و در تحقیقات گفت‌: فرشید دوستم بود و می‌خواستیم با هم یک کافی‌شاپ راه‌اندازی کنیم اما او تلفنی به من گفت که با مردی اختلاف داشته و در دعوا با او این مرد را با قمه کشته است‌. خواست کمک کنم جسد ر‌ا جا‌به‌جا کنیم که ترسیدم و قبول نکردم. روز بعد با اصرار به دیدنش رفتم که یک قمه به من داد و آن را در سطل زباله انداختم‌. بعد به روستایی در نقطه صفر مرزی رفت تا با یک قاچاق‌بر راهی ترکیه شود. 
از آنجا که روز بعد از ناپدید شدن مرد جوان، چهار میلیون تومان از حساب بانکی‌اش برداشت و بابت خرید یک بشکه ۲۲۰ لیتری، اسید و محلول اسید، لباس و وسایل آزمایشگاهی به حساب مردی واریز شده بود این مرد شناسایی و از او تحقیق و مشخص شد دختری ۲۱ ساله این اموال را خریده است. ماموران با بررسی دوربین مغازه این دختر را شناسایی و چند روز پیش بازداشت کردند که در تحقیقات گفت‌: سه سال قبل با شاهین آشنا شده و قرار بود ازدواج کنیم. یک روز ساعت چهار صبح شاهین تلفنی به من خبر داد که مردی را کشته است‌. ظهر به خانه‌ام آمد و ناهار خوردیم و گفتم تو واقعا آدم کشته‌ای که مدعی شد دروغ گفته و این چالش اینستاگرامی بوده تا بفهمد من به او علاقه دارم یا نه‌؟ بعد با هم رفتیم و یک سگ برایم خرید. مدعی شد برای مشتری‌اش یک بشکه وسایل آزمایشگاهی، لباس و ... باید بخرد‌. با هم رفتیم و آن را خریدیم و با خودرویم به خانه‌ای در غرب تهران بردیم. او وسایل را به طبقه سوم خانه برد و من در خیابان بودم‌. بعد از این ماجرا دیگر او را ندیدم.
با کشف این سرنخ، شاهین نیز بازداشت شد و با تایید گفته‌های این دختر مدعی شد بشکه را برای دوستش خریده است.
‌ماموران در گام بعدی از تحقیقات به خانه مورد نظر رفتند که معلوم شد آنجا متعلق به مرد گمشده بوده و لکه‌های خون در آنجا یافتند. همچنین خودروی دختر بازداشت شده را بررسی کردند و لکه‌های خون در آن به دست آوردند. آزمایش‌ها نشان داد لکه‌های خون با گروه خونی مرد گمشده مطابقت دارد و احتمال به قتل رسیدن وی می‌رفت. همچنین در بررسی پیامک‌های تلفن این مرد جوان معلوم شد او پیامک عجیبی به یکی از دوستانش داده است که بیل را برایم بخر. بنابراین این مرد نیز بازداشت و در تحقیقات گفت‌: من دوست شاهین هستم. او به من زنگ زد و گفت که دوستش را به قتل رسانده است‌. از من خواست به خانه‌اش بروم و بیل بخرم تا جسد را دفن کنیم‌. اما نتوانستیم او را دفن کنیم و جسد را در بشکه‌ای که خریده بود گذاشت و در لواسانات رها کرد‌. 
غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: ماموران در بررسی پرونده‌های اجساد مجهول‌الهویه متوجه شدند، در نخستین روز فروردین جسد سوخته مرد جوانی در اطراف یکی از روستا‌های بخش لواسانات داخل بشکه‌ای فلزی پیدا شده بود. بنابراین ماموران احتمال می‌دهند جسد متعلق به همین مرد گمشده باشد‌. تحقیقات از متهمان پرونده همچنان ادامه دارد‌.

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم