Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@08:22:20 GMT

با تور لحظه آخر، آسان‌تر سفر کنید

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۶۸۲۹

با تور لحظه آخر، آسان‌تر سفر کنید

به گزارش امتداد نیوز، وب‌سایت تور لحظه آخری اعلام کرد: در این وب‌سایت، مسافر می‌تواند با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان‌ها آشنا شود تا سفری آرام و لذت‌بخش را تجربه کند.

وب‌سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تورها و اطلاعات گردشگری همه مقاصد توریستی در ایران و جهان است که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت لحظه آخر یکی از معتبرترین بانک‌های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه‌ای کامل از اطلاعات جاذبه‌های  گردشگری ایران و جهان، هتل‌های شهرهای سراسر جهان،  اطلاعات آژانس‌ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است. گردشگران می‌توانند ارزان‌ترین و متفاوت‌ترین تورهای مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت‌بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر بخواهند سفری بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند این تورها می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

سایت لحظه آخر ارائه‌دهنده کامل‌ترین پکیج‌های مسافرتی از معتبرترین آژانس‌های تهران و سایر شهرستان‌ها است.

این مجموعه در ادامه به برخی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اشاره می‌کند:

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور همسایه ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می‌آید. این شهر در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول یکی از پر مخاطب‌ترین تورها در کشور است و همچنین استانبول سومین رتبه گردشگری را نیز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است.

این شهر زیبا برای مسافران تور استانبول دارای دو بافت معماری است زیرا نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور که معلوم است بافت قسمت آسیایی آن بافت کهن و قدیمی بوده و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و به‌روزتر است. دلیل استفاده از تور استانبول و یا تور ترکیه در کشور ما اکثرا خرید و واردات پوشاک به کشور است زیرا یکی از صنعت‌های مهم در این شهر تولید پوشاک به شمار می‌رود.

شهر استانبول نیز همانند تمامی شهرهای دیگر دارای هتل‌های ۳ ستاره تا ۵ ستاره است، به عنوان یک مرجع گردشگری به مسافران پیشنهاد می‌شود از هتل‌های ۴ ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده کنند زیرا اکثر هتل‌های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نبوده و مناسب خانواده‌های ایرانی نیستند.

یکی از بهترین و پرطرفدارترین شهرهای ترکیه برای گردشگران آنتالیا بوده که سالانه تعداد فراوانی از توریست‌ها به این شهر زیبا و تفریحی سفر می‌کنند. امروزه برای بسیاری از مسافرانی که قصد سفری تفریحی و رفاهی را دارند، آنتالیا می‌تواند بهترین مقصد باشد تا با کمترین هزینه، سفری لوکس و بی‌نظیر را تجربه کنند.

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی کشور همسایه ترکیه محسوب می‌شود، شرایط جوی آب و هوای این شهر برای سفر در فصل‌های بهار و پاییز بسیار مناسب است. در تور آنتالیا باید خیلی به مسئله آب و هوا دقت زیادی کرد، زیرا آب و هوای گرم و شرجی در فصول گرم سال بسیار نامناسب برای مسافران این تورها است. تور آنتالیا یکی از تورهایی است که در فصل تابستان که دمای هوا بین ۳۵ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد و رطوبت آن بین ۶۵ تا ۸۵ درصد است اکثر توریست‌ها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا می‌کشاند.

همچنین این شهر دارای بیش از ۱۰ ماه آفتابی در سال است. اکثر مسافرانی که به این شهر توریستی رهسپار می‌شوند روس‌ها هستند، زیرا این دسته از آب و هوای نامناسب و سردی برخوردارند و سواحل  داغ آنتالیا جذابیت فراوانی برای آنها به شمار می‌رود. در آنتالیا مناطق سرسبز و زیبایی همچون کمر kemer وجود دارد که دارای روستاهایی با امکانات توریستی است و بسیار زیبا و مناسب برای بازدید و لذت بردن از طبیعت است. از جاذبه‌های تفریحی ساحلی آنتالیا می‌توان به مانند موج سواری، اسکی روی آب، قایقرانی، کوهنوردی و… اشاره کرد.

انتهای پیام

true برچسب ها : آنتالیا استانبول گردشگران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه‌های گردشگری شیراز

جاذبه‌های گردشگری شیراز

دیگر خبرها

  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول