Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما کمپین تهیه کاپشن نو و لباس گرم برای مناطق محروم و زلزله زده راه اندازی می شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «محمدعلی کوزه گر» در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص جمع آوری کمک های مردمی در طرح لبخند مهر گفت: این کمپین با هدف جمع آوری نوشت افزار برای مناطق محروم آغاز به کار کرد و تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک نقدی و هفت میلیارد و هشتصد میلیون تومان کمک غیرنقدی در قالب این طرح جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خاطره نشان کرد: این کمپین تا 19 آبان فعالیت می نماید و تاکنون 150 میلیون تومان از این کمک ها تبدیل به نوشت افزار شده که شامل 50 هزار بسته لوازم التحریر می باشد که هر بسته حاوی 120 هزار تومان لوازم التحریر تولید داخل کشور است.

 

در ادامه این نشست، فرهاد اقطار، رییس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: طی ماه های آتی سامانه ارمغان برای ساماندهی کمک های مردمی راه اندازی خواهد شد که موسسات وابسته به بهزیستی ملزم به آن خواهند شد تا فعالیت های خود را در آن ثبت نمایند.

 

وی با بیان اینکه از این به بعد موسسات خیریه باید مجوز فعالیت تبلیغاتی از ما بگیرند، گفت: این امر می تواند به شفافیت در فعالیت های موسسات خیریه منجر شود.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین موکب کانون های مساجد اینفوگرافی سازمان اوقاف و امور خیریه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مقام معظم رهبری عکس نگاشت لبخند مهر کوزه گر بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله سیستان و بلوچستان را لرزاند

زمین‌لرزۀ با قدرت ۴.۸ در مقیاس ریشتر حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل سیستان‌وبلوچستان را تکان داد.

 

منبع:مهر

دیگر خبرها

  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • اگر خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • زلزله سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • نکات مهم درباره استقبال چشمگیر از «زندگی با آیه‌ها»