Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@14:26:33 GMT

افخمی مجری جدید هفت خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۷۰۱۲

افخمی مجری جدید هفت خواهد شد؟

بعد از مدت‌ها بی‌خبری از برنامه سینمایی تلویزیون، صحبت‌هایی مبنی بر حضور دوباره بهروز افخمی دوباره بر روی صندلی اجرای برنامه «هفت» به میان آمده، خبری که که به گفته خودش در حد مقدماتی است و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، در آستانه جشنواره فیلم فجر، جامعه سینمایی هم منتظر رئیس جدید سازمان سینمایی است و هم منتظر مجری برنامه «هفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..! چرا که ناصر کریمان پیش از این گفته بود که «هفت» با سبک و سیاق جدید برای مسابقه سینمای ایران آماده می‌شود.

کریمان پیش‌تر گفته بود اول شهریورماه سری جدید «هفت» آغاز خواهد شد اما به دلیل آماده نشدن فضای «هفت» جدید که به گفته مدیر اجتماعی شبکه سه با چند میز تخصصی تحلیل و برررسی سینمای ایران از جمله توجه ویژه به بخش مستند روی آنتن خواهد رفت هنوز در حال رایزنی با مجریان و تیم عوامل تخصصی و مناسب برنامه سینمایی تلویزیون است.

تا به حال نام‌های زیادی از جمله علیرضا رئیسیان، محمدحسین لطیفی، مهدی کرم‌پور و.... در رسانه‌ها رایزنی شد اما امروز خبری از بازگشت بهروز افخمی به تلویزیون بدون فراستی به میان آمد، این کارگردان و تهیه‌کننده سینما و مجری سابق برنامه «هفت» در این باره گفت: «گفتگوی مقدماتی با من شده اما هنوز قطعی نشده و به نتیجه‌ای نرسیدیم.»

او افزود: «این که برخی از رسانه‌ها منتشر کرده‌اند مبنی بر حضور قطعی بنده به عنوان مجری بدون مسعود فراستی و توضیحاتی بیشتر و حتی درباره نوع چیدمان و پرداخت، رایزنی رسانه‌ای بیش نیست، چون اکنون در حال گفتگوی مقدماتی هستیم و بعد از نتیجه‌گیری می‌توانیم درباره طراحی و چیدمان کار با هم صحبت کنیم.»

باید منتظر بمانیم تا شبکه سه سیما هرچه زودتر تصمیم خودش را برای مجری جدید برنامه «هفت» بگیرد که تکلیف تلویزیون برای نقد و بررسی و کار محتوایی برای جشنواره فیلم فجر امسال مشخص شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: افخمی تلویزیون هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران