Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:04:04 GMT

والدین فعال گواهی نامه خواهند گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۷۰۶۰

والدین فعال گواهی نامه خواهند گرفت

ابراهیم روحی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با اشاره به بند ۴ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به عنوان اسناد بالادستی قرار داده شده است، گفت: بحث توانمند سازی و آگاه سازی والدین یکی از اهدافی است که به عهده مجمع آموزش و پرورش و مدرسان خانواده گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مدارس موظند جلساتی را براساس نیاز والدین در زمینه‌های مختلف در هر شهرستان، هر منطقه و گوشه‌ای از شهر برگزار و مدرسان ما به آن مکان‌ها اعزام می‌شوند.

روحی با بیان اینکه در طول سال هر مدرسه باید حداقل ۸ جلسه آموزش خانواده برای والدین برگزار کند، ادامه داد: در پایان برای والدینی که در حداکثر جلسات شرکت کنند، گواهی صادر می‌شود.

وی از والدین خواست در طول سال در جلسات آموزش خانواده که در مدارس برگزار می‌شود، شرکت کنند و از مدیران تقاضا کرد با برنامه ریزی‌های مناسب برای تعیین مدرسان توانمند و زمان و مکان مناسب جلسات والدین را برای تربیت بهتر فرزندان راهنمایی کنند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۲۴ مهر لغایت ۳۰ مهر هفته پیوند اولیا و مربیان است، گفت: این هفته امسال به نام خانواده دانا، دانش آموز توانا نامگذاری شده است و در این هفته در تمامی مدارس انتخابات انجمن اولیا و مربیان انجام و جلسات آموزش خانواده که تا پایان امسال ادامه دارد، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امروز در آخرین روز از هفته پیوند اولیا و مربیان در دبستان (دوره اول و دوم) شایستگان ناحیه ۲ کرمان مراسم نمادین استانی با حضور والدین دانش آموزان این مدرسه و برخی از مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد، بیان داشت: آموزش خانواده و برپایی ۵ غرفه شامل: بهداشت و سلامت، پلیس فتا، پلیس اجتماعی، صنایع دستی و آثار دستی دانش آموزان مدرسه و انتشارات انجمن اولیا و مربیان (کتاب‌هایی که از سوی اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارتخانه برای والدین طراحی شده در این نمایشگاه با تخفیف ویژه عرضه می‌شود) از جمله برنامه‌های این جلسه بود.
انتهای پیام/ی

۲۴ مهر لغایت ۳۰ مهر هفته پیوند اولیا و مربیان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود

شماره ۴۴۰ هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

به گزارش مشرق، شماره چهارصد و چهلم هفته‌نامه خط حزب‌الله با تیتر یک «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

در این شماره، ابعاد و پیام‌های عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول‌الله (ص)» مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت اول اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی، توصیه‌های رهبر انقلاب درباره پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مرور شده است.

خط حزب‌الله چهارصد و چهلم به روح مطهر شهیدان امنیت محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی تقدیم می‌شود.

فایل الکترونیکی نشریه خط حزب‌الله از اینجا قابل دریافت است.

دیگر خبرها

  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان