Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:15:19 GMT

خوش خبر از سرپرستی تیم‌های ملی والیبال استعفا داد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۷۲۱۹

خوش خبر از سرپرستی تیم‌های ملی والیبال استعفا داد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خوش خبر سرپرست تیم‌های ملی والیبال امروز (چهارشنبه) پس از برگزاری جلسه با احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال از سمت سرپرستی خود در تیم‌های ملی والیبال استعفا داد.

هنوز علت دقیق این استعفا به صورت رسمی اعلام نشده است. 

کد خبر 4438154 ساناز سلیمان آبادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد ضیایی امیر خوش خبر تیم ملی والیبال ایران والیبال اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دوومیدانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کارلوس کی روش مجارستان کشتی فرنگی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس بخش اطلاعات نظامی و فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در جنگ غزه، در یک روز استعفای خود را اعلام کردند.

به گزارش یدیعوت آحارانوت، پس از اعلام استعفای امروز «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این سمت، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

کارشناسان معتقدند طی روزهای آتی شاهد استعفای بیشتری از فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل عدم تحقق اهداف اعلامی خود در غزه برای نابودی حماس و ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین خواهیم بود.

«رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

کد خبر 846474 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) چرا استعفا‌های امروز در ارتش اسرائیل مهم هستند؟
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • رئیس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل استعفا می‌دهد
  • رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان