Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@00:28:04 GMT

طرح جامع مطالعه آب شرب لرستان تدوین شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۷۲۲۲

طرح جامع مطالعه آب شرب لرستان تدوین شود

معاون استاندار لرستان با اشاره به تدوین طرح جامع مطالعه آب شرب استان گفت: برنامه جامعی در راستای حل مشکل آب شرب روستاها و شهرهای لرستان تدوین شود. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد مراد پور ظهر امروز در جمع مدیران حوزه آب استان که در معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه در بحث آب به‌ویژه شرب مشکل‌داریم اظهار داشت: بحث مشکل آب در استان لرستان را باید جدی گرفت و برنامه جامعی در راستای حل مشکل آب شرب روستاها و شهرهای لرستان تدوین شود، تا بر اساس آن برنامه بتوانیم مشکلات آب روستاها و شهرهای استان را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران خانواده آب استان باید یک کمیته مشترکی از کارشناسان فنی خود در حوزه آب تشکیل داده تا بتوانند در این زمینه به‌صورت کارشناسانه ورود پیداکرده و به یک نتیجه مثبت و مشترکی برسند.

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: خروجی این طرح می‌تواند یک نقشه راهی برای تأمین آب شرب شهر و روستاهای استان لرستان بر اساس منابع آبی، نیازها و اولویت‌ها باشد.

وی بابیان اینکه هر هفته کارگروه بررسی مشکلات آب لرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: باید خروجی کارگروه مدیران و کارشناسان حوزه آب استان به یک کتابچه تبدیل و بر اساس این کتابچه آب شرب شهر و روستاهای استان لرستان را تأمین کنیم.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت استاندار لرستان امروز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه تختی مسابقه هفته بیست و ششم لیگ دسته اول بین تیم‌های خیبر و شهرداری آستارا تماشا کرد.

وی در پایان این مسابقه که با پیروزی یک بر صفر تیم خیبر خرم‌آباد تمام شد، با حضور در رخت‌کن تیم خیبر با مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

مدیران کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این دیدار استاندار را همراهی کردند.

خیبر با این پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

کد خبر 6100951

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • وزیر دادگستری: لایحه جامع وکالت در دست تدوین است/ اجباری‌شدن وکیل در دعاوی
  • تدوین اصول سه گانه در روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج