Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گفت: 12 تیم امداد و نجات با بهره‌گیری از 10 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: تیم‌های اعزامی جمعیت هلال احمر استان قزوین طی روزهای جمعه ٢٨مهر و شنبه ٢٩مهر ماه در نجف اشرف مستقر و اقدام به ارائه خدمات امدادی و درمانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 
وی افزود: 12 تیم امداد و نجات با بهره‌گیری از 10 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی هستند.

مدیر اجرایی پوشش امدادی اربعین حسینی در نجف اشرف اذعان کرد: در مدت حضور تیم‌های هلال احمر قزوین در مجموع ٢٦ مصدوم از درمانگاه نبآ، صحن حضرت زهرا (س)، درمانگاه ام القری و بیمارستان حکیمیه توسط این جمعیت به بیمارستان‌های حکیم و صدر منتقل شده اند.  
وی ابراز کرد: ٣ مورد جراحی سرپایی و ١٥٠ مورد خدمات سرپایی توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین صورت گرفته است.  
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین هماهنگی و همدلی بین اعضای تیم‌های اعزامی را قابل تحسین خواند و عنوان کرد: جلسات هماهنگی پس از پایان عملیات روزانه برگزار می‌شود و با توجه به ارائه خدمات شبانه روزی در پست‌های مستقر در نجف اشرف ابراز امیدواری کرد که خدمات ارائه شده، رضایت زائرین اباعبدالله الحسین را جلب نموده باشد. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر درباره آخرین اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور توضیح داد.

براساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجات‌گر) از هلال‌ احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان