Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@14:43:09 GMT

نشست هم اندیشی صدا و سیما و فرماندهی انتظامی مهاباد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۷۵۳۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد دراین نشست با اشاره به تلاش و برنامه های دشمنان برای ایجاد نا امنی در جامعه گفت: اقتدار و تلاشهای نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح موجب برقراری امنیت و آرامش در جامعه شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد هم با قدردانی ازتلاشهای رسانه ملی برای فرهنگ سازی درجامعه گفت: یکی از وظایف صدا و سیما ایجاد فضای فرهنگی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ظهیریان افزود: صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه گام های مثبتی برای هدایت مردم برداشته است.

دراین نشست راهکارهای افزایش همکاری های صدا و سیما و فرماندهی انتظامی مهاباد بررسی شد . در پایان از مدیرکل و تعدادی از مدیران و همکاران صدا و سیمای مرکز مهاباد با اهدای لوح قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد نشست هم اندیشی صداوسیما فرماندهی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی