Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:44:59 GMT

تیزر جدیدی از iPhone XR منتشر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۷۶۸۱

تیزر جدیدی از iPhone XR منتشر شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم معرفی رسمی آیفون‌های 2018 اپل 12 سپتامبر برگزار شد و این کمپانی سه گوشی iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR را به صورت رسمی در کنار Apple Watch سری چهار معرفی کرد. با معرفی رسمی این گوشی‌ها دیگر باید به طراحی این گوشی‌ها که از سال 2014 وجود داشتند، خداحافظ گفت چرا که طراحی iPhone X سال گذشته الگوی طراحی iPhoneهای آینده خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی‌هایی از iPhone X مانند تشخیص چهره هم به گوشی‌های جدید اپل اضافه شده‌اند. گوشی iPhone XR آخرین گوشی بود که کمپانی اپل در رویداد مهم خود خود معرفی کرد و ارزانترین مدل سال 2018 آیفون بود.

پیش‌فروش دستگاه‌های iPhone XR که یک گوشی میان رده برای کمپانی اپل به حساب می‌آید، از 19 اکتبر (27 مهر) آغاز شد و قرار است پای این گوشی از تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) به مغازه‌ها باز شود. در آستانه عرضه دستگاه‌های iPhone XR به بازارهای آمریکا و دیگر کشورها، اپل یک تیزر تبلیغاتی از این گوشی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که تنوع رنگ جالب این گوشی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تیزر جالب و رنگی را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است؛ این گوشی مانند نسخه‌های قدیمی iPhone از نمایشگر LCD با اندازه 6.1 اینچ و نسبت تصویر 19.5:9 استفاده می‌کند. اندازه نمایشگر این گوشی از اندازه‌ای که برای iPhone 8 Plus در نظر گرفته شده بود بیشتر است در نتیجه گستره دید بیشتری را نسبت به آن ارائه می‌دهد. اپل برای این صفحه نمایش نام جدید Liquid Retina را گذاشته است. گذشته از نام، این نمایشگر همان تراکم پیکسلی نمایشگر رتینای iPhone 8 یعنی 326ppi را دارد و رزولوشن آن 822x1792 است. حساسیت این صفحه نمایش LCD به 120 هرتز می‌رسد.

در بین مشخصات این گوشی یک مشخصه دیگر هم وجود دارد که از نسل قبل به آن منتقل شده و آن وجود یک دوربین در پشت iPhone XR است که آن را بیشتر شبیه iPhone 8 می‌کند. اندازه صفحه نمایش این گوشی از iPhone 8 Plus هم بیشتر شده است و حاشیه کمتری در نمایشگر آن دیده می‌شود.

تک دوربین کار گذاشته شده در پشت iPhone XR همان ماژول اصلی به کار رفته در XS است. اندازه آن 1.4 میکرومتر است و همه قابلیت‌های تصویربرداری جدید اپل مانند Smart HDR و بوکه تغییرپذیر را دارد که همه این قابلیت‌ها با چیپست پردازنده A12 Bionic فعال می‌شوند. اپل در این گوشی هم قابلیت Touch ID را غیر فعال کرده و به جای آن از Face ID استفاده کرده است. در حقیقت هر سه آیفون معرفی شده در شب گذشته، از قابلیت True Depth دوربین برای Face ID استفاده می‌کند.

iPhone XR یک گوشی ارزان قیمت برای کسانی است که به اقتصادی فکر می‌کنند و آن را به عنوان یک میان رده به حساب می‌آورند در نتیجه انواع حافظه داخلی آن از 64 گیگابایت آغاز و به 128 و 256 گیگابایت می‌رسد. iPhone XR خاطرات 5c را هم زنده کرده است چون قرار است در رنگ‌های سفید، سیاه، آبی، مرجانی و زرد عرضه شود.

در نهایت باید گفت که قیمت پایه iPhone XR که برای نسخه 64 گیگابایتی آن در نظر گرفته شده، 750 دلار است. 

بیشتر بخوانید: عملکرد قدرتمند اپل در فروش آیفون‌های ۲۰۱۸

انتهای پیام/

iPhone XR در تیزر جدید اپل از این گوشی درخشید +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری محصولات اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)

تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می کنید.

دانلود (8.8MB)

دیگر خبرها

  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود