Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات مقدماتی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در اوزان 70 و 97 کیلوگرم امروز (دوشنبه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان با عملکردی بسیار ضعیف از دور رقابت ها کنار رفتند.

بر این اساس یونس امامی در وزن 70 کیلو گرم در دور نخست در حالی مقابل تیموراز سالکازانوف از اسلواکی با نتیجه 7 بر 7 مغلوب شد که وی تا لحظات پایانی با نتیجه 7 بر 4 پیش بود 2 امتیاز از دست داد و در نهایت با چلنج مربیان حریف،یک امتیاز دیگر نیز به سود کشتی گیر اسلواکی ثبت شد تا امامی پیروزی را با شکست عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکست کشتی گیر اسلواکی امامی وداعی زودهنگام با رقابت های جهانی داشت.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با یک کشتی ضعیف و با نتیجه 10 بر صفر مقابل اصلان بک آلبوروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر گلیج خیلی زود و آسان از رقابت های جهانی حذف شد.

تیم کشتی آزاد ایران در رقابت های 4 وزن نخست با 2 مدال برنز حسن یزدانی و پرویز هادی در اوزان 86 و 125 به کار خود پایان داد.محمد باقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم پنجم شد و مصطفی حسین خانی نیز در وزن 74 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.در چهاروزن نخست نیز رضا اطری و امیرحسین مقصودی در اوزان 57 و 65 کیلوگرم حذف شدند.

با توجه به مشخص شدن سرنوشت نمانیدگان کشورمان در 8 وزن؛تنها امید ایران به عزت اله اکبری و علیرضا کریمی است جایی که در دیدار رده بندی اوزان 79 و 92 کیلو گرم امشب به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

با توجه به نتایج کشتی گیران کشورمان در اوزان دهگانه تیم ایران در حسرت مدال طلا باقی ماند و باید منتظر ماند و دید که در نهایت آزادکاران چه عنوانی را در این دوره از رقابت های جهانی کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

شکست امامی و گلیج در دور نخست/ایران در حسرت مدال طلا باقی ماند! فرنگی کار 36 ساله در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت های جهانی!/گرایی جوانترین کشتی گیر

انتهای پیام/

ناکامی آزادکاران ایران در رقابت های جهانی کشتی آزاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی