Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:12:36 GMT

سامانه جامع خدمات مهندسی خراسان رضوی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۷۹۴۵

سامانه جامع خدمات مهندسی خراسان رضوی رونمایی شد

سامانه جامع خدمات مهندسی خراسان‌رضوی با حضور مدیران راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان و معاونت شهرسازی شهرداری مشهد رونمایی شد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: هدف از راه اندازی این سامانه ثبت، نگهداری و بهره برداری از اطلاعات جامع مهندسی ساختمان اعم از اطلاعات مهندس و خدمات مهندسی و تسهیل دسترسی به اطلاعات خدمات مهندسی شامل طراحی، نظارت ، اجرا و کنترل و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین کامران دیسفانی افزود: نظام مالی – اداری این سازمان نیاز به یک سیستم جامع نرم افزاری داشت که ارتباط با بخش های مهندسی و امور ارائه خدمت به مهندسین تسهیل و تسریع گردد.  

وی اظهار داشت: تاکنون 2 فاز از3 فازسامانه جامع خدمات مهندسی ساختمان خراسان رضوی شامل روند ثبت کلیه اطلاعات مهندسین، مهندسی و خدمات رسانی این بخش به مهندسین و مراجعین، کامل شده و مرحله سوم نیز در دست اقدام است.  

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: راه اندازی سامانه جامع خدمات مهندسی براساس تبصره 2 ماده 24 قانون نظام مهندسی ساختمان انجام گرفته و یک تکلیف قانونی بوده است.  

محمد رضا اخوان عبداللهیان افزود: هدف از راه اندازی این سامانه شفاف سازی امور، رعایت حقوق شهروندی، رعایت حقوق مهندسی و جلوگیری از رانت در این امور می باشد.  

وی اظهار داشت: سامانه جامع خدمات مهندسی قابلیت دسترسی به کل استان خراسان رضوی را دارد و می‌تواند در دسترس همه مهندسین ساختمان قرار گیرد و همه اطلاعات مربوط به جامعه مهندسی در آن ثبت شده و قابل رصد است.   این سامانه می تواند نقش موثری در تسهیل خدمت رسانی به ارباب رجوع داشته باشد.  

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: شهرداری همه اطلاعات مربوط به پروانه‌های ساختمانی را در اختیار این سامانه گذاشته و تمام اطلاعات مورد نیاز پروانه های ساختمانی در این سامانه در حال بارگذاری می باشد.  

محمدرضا حسین‌نژاد ضمن اظهار امیدواری نسبت به افزایش سرعت پاسخگویی این سامانه به مردم ، افزود: ارتباط دادن هفت گروه مهندسی با مردم، می طلبد که دایره خدمت رسانی این سامانه گسترده تر شود.

انتهای پیام/ ز

R41362/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد