Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پلیس آتلانتای آمریکا می‎گوید که جست‌وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون تیراندازی مرگبار به سمت افسر پلیس این شهر ادامه دارد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پلیس آتلانتا روز دوشنبه اعلام کرد که جست‎وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون تیراندازی مرگبار به افسر پلیس این شهر ادامه دارد.
مقامات شهر آتلانتا می‎گویند که جست‎وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون که یک نوجوان بوده و در تیراندازی روز گذشته در نزدیکی مدرسه‌ای در شمال شرقی آتلانتا شرکت کرده، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده که یکی از مظنوین که نوجوانی ۱۸ ساله است، روز یکشنبه دستگیر شده است.   وی مظنون به تیراندازی به آنتوان تونی افسر پلیس آتلانتاست که روز شنبه برای بررسی گزارش پارک یک خودرو مشکوک در نزدیکی دبیرستانی در ناحیه اسنلویل به آن منطقه رفته بود.   پلیس می‎گوید: مظنون دیگر که احتمالا مسلح و خطرناک است تا روز دوشنبه دستگیر نشد.
او با اتهام اعمال خشونت آمیز و قتل مواجه است.
پلیس پیشتر اعلام کرده بود که مظنون دیگر این حادثه به اتهام حمله به افسر پلیس با سلاح گرم بازداشت شده است.
تونی افسر پلیس آتلانتا که روز شنبه هدف تیراندازی قرار گرفت به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داد. تونی ۳۰ ساله که به تازگی کار خود را با این مرکز پلیس آغاز کرده بود، در اولین ماموریت خود به قتل رسید.   وی به همراه دیگر افسران پلیس بعد از دریافت تماسی مبنی بر گزارش خودرویی مشکوک در نزدیکی یک مدرسه، به خودروی مورد نظر نزدیک شد و توسط سرنشینان خودرو هدف تیراندازی قرار گرفت. این خودرو پس از اقدام به تیراندازی بلافاصله فرار کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آمریکا تیراندازی در آمریکا تیراندازی مرگبار قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان از وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدمهدی سجادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 29 دقیقه بامداد، ‌زمین‌لرزه‌ 4.8 ریشتر در مرز استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان حوالی محمدآباد ریگان گزارش شد.

وی ادامه داد: طی تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان سیستان و بلوچستان 3 تیم‌ ارز یاب برای بررسی منطقه، اعزام شدند.

زلزله آسیب جانی نداشته است

سجادی گفت: تیم‌های جست‌وجو بررسی اولیه را انجام دادند و طبق گزارش‌ها، زلزله آسیب مالی و جانی در پی نداشته است.

وی ادامه داد: بررسی منطقه همچنان ادامه دارد.

ارزیابی منطقه مسجد ابوالفضل

سجادی گفت: تیم‌های ارزیابی، منطقه مسجد ابوالفضل و روستای ولی‌اباد را که از توابع شهرستان ایرانشهر و کانون زلزله است، بررسی کردند. 

وی ادامه داد: متاسفانه زیرساخت‌های شهری، آب و برق منطقه قطع شده است.

گفتنی است، تیم‌های ارزیاب همچنان در منطقه حضور دارند و اطلاعات تکمیلی، متعاقبا گزارش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌