Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با بازیکنان پارس جنوبی هم که پس از بازی صحبت کردم، گفتند داور قضاوت خوبی نداشت و کارت‌ها به ناحق بوده است.

محمد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پارس جنوبی که با حواشی زیادی همراه بود، اظهارداشت: به نظرم باید در انتخاب داوران کمی بیشتر دقت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری‌ها امسال به ضرر ما بوده و خصوصا در بازی با پارس جنوبی ما خیلی اذیت شدیم.

وی افزود: فکر می‌کنم ما روی کم تجربگی خودمان شکست خوردیم و این در حالی است که خیلی حمله کردیم. تعداد حملات ما در این بازی بیشتر از پارس جنوبی بود، ولی متاسفانه نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم. تیم ما در شرایطی که ۹ نفره بود موقعیت گلزنی داشت. مگر می‌شود بازیکن پارس جنوبی روی آل‌نعمه خطا کند بعد بازیکن ما کارت بگیرد. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کادرفنی ما قصد داشت پس از ۹ نفره شدن، تیم را بیرون بکشد، ولی به احترام مسئولان بازی را ادامه دادیم. با بازیکنان پارس جنوبی هم که پس از بازی صحبت کردم می‌گفتند داور قضاوت خوبی نداشت و کارت‌ها به ناحق بوده است.

شریفی در مورد آینده خود در استقلال و اینکه آیا برای فصل آینده برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: فعلا در استقلال خوزستان هستم و تصمیمی برای آینده خود نگرفتم. به هر حال پیشنهاداتی وجود دارد اما من هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال خوزستان پارس جنوبی محمد شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا احتمال ادامه همکاری با ژاوی هرناندز در پایان این فصل را باز گذاشته است. رئیس باشگاه بارسلونا در هفتاد و یکمین جام تنیس کُنده‌دِگودو با "تی‌وی3" صحبت کرد و به نوعی صحبت کرد که احتمال ادامه همکاری با ژاوی را رد نکرد.

رئیس بارسلونا در این مصاحبه گفت:"ما در پایان فصل با آن مواجه می‌شویم. در پایان فصل ما صحبت خواهیم کرد. زمان برای صحبت در مورد آن وجود دارد."

لاپورتا با تمجید از بارسا گفت:"ژاوی سال گذشته ما را با قهرمانی تاریخی در لیگ بسیار خوشحال کرد و بازیکنان این تیم علاوه بر استعدادی که دارند، همیشه تمام تلاش خود را می‌کنند. بارسا هنوز در زنده است. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهیم بود."

او از هواداران درخواست کرد این تیم را در بازی فرداشب مثال پاری سن ژرمن حمایت کنند:"هواداران باید بیایند و تیم را تشویق کنند. این بازیکنان لیاقت آن را دارند. ما به آن‌ها ایمان داریم. به آن‌ها اعتماد کامل داریم و آن‌ها در راه تاریخ سازی هستند. بازیکنان آن را می‌دانند، آگاه هستند و بسیار آماده هستند. آن‌ها سزاوار این استقبال هستند. می‌دانند که باید همه چیز خود را در زمین بگذارند، اما ما(هواداران) باید به آن‌ها کمک کنیم. ما یک بازی عالی در پاریس انجام دادیم. دوست دارم جو استادیوم برای صعود به نیمه نهایی عالی باشد."

دیگر خبرها

  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • طعنه اخباری به مربیان لالیگایی لیگ برتر
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال