Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@22:57:56 GMT

برای پیاده‌روی اربعین چه مواد غذایی ببریم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۷۹۷۸

صراط:

سفر اربعین از سال های گذشته به عنوان یک همایش بزرگ معنوی در بین مسلمانان و نماد تجمع آزادگان جهان معرفی شده است.

به گزارش فارس علاوه بر موارد قانونی یک سفر خارج از کشور، باید به نکات مهم دیگری هم در سفر اربعین توجه شود. در این گزارش سعی شده با ذکر نکاتی برای زائران اربعین، زمینه سفری آسوده همراه با انجام اعمال معنوی آن را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی قبل از سفر اربعین پیاده روی روزانه را به طور منظم در دستور کار قرار دهیم تا بدن بتواند شرایط پیاده روی طولانی اربعین را تحمل کند.خوردن میوه و سبزیجات قبل از سفر اربعین منجر می شود تا آب بدن تنظیم و سم های زائد دفع شوند.

مهمترین مشکل زائرین اربعین در طول مسیر این پیاده روی تاول زدن پا به دلیل طولانی بودن راه است که با قرار دادن ترکیب حنا و صدر می توان تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری کرد.

توجه به دستگاه گوارشی در این سفر مانند استفاده از غذاهای ملین و مصرف ویتامین ها می تواند منجر شود تا دل درد و دل پیچه به سراغمان نیاید. همراه داشتن مقداری خاک شیر و انجیل در این سفر باعث می شود تا زمان هایی که آب بدن کاهش می یابد و دستگاه گوارش دشوار مشکل می شود، با مصرف این مواد غذایی شرایط را بهبود بخشید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پیاده روی اربعین مواد غذایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۵۳۰  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضبط و از چرخه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این اجناس، با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب معدوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • چه نوع آبی برای سلامتی مفید است؟
  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد