Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کاشفی، مسؤول اردویی و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و رئیس موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی سمنان در مهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج سمنان درباره وقوع طوفان در مرز مهران اظهار کرد: طوفان شب گذشته با رعد و برق، صاعقه و بارندگی خیلی شدیدی همراه بود.
وی ادامه داد: طوفان شدید شب گذشته به موکب‌ها در مرز مهران خسارت‌هایی زد که به‌سرعت به برپایی مجدد موکب‌ها و خدمات‌رسانی به زائران پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی سمنان در مهران گفت: هشت دستگاه اتوبوس، ۶ دستگاه مینی‌بوس و هفت دستگاه کامیون سپاه استان سمنان در دقایق اولیه طوفان مردم را سوار کردند تا آسیبی نبینند.
کاشفی تصریح کرد: بعد از گذشت نیم ساعت از فعالیت بسیجیان سمنانی، اتوبوس‌رانی به کمک‌رسانی اقدام کرد و مردم را به داخل شهر انتقال دادند و خوشبختانه آسیبی به مردم وارد نشده است.
وی با بیان اینکه تجهیزات ترابری سپاه استان سمنان در مهران قوی بود و مردم را از منطقه دور کردیم تا به‌واسطه طوفان آسیبی نبینند، اضافه کرد: در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها درج شده بود که خودرو‌های سپاه مردم را سریع جابه‌جا کردند و این خودرو‌ها متعلق به سپاه استان سمنان بوده است.
رئیس موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی سمنان در مهران تأکید کرد: ظرفیت چادر‌های سپاه سمنان برای اسکان پنج هزار نفر است و تغذیه و آشپزخانه موکب‌ها در طوفان خسارت‌هایی دید که همان شب گذشته مجدداً از سمنان چادر‌های جدید موکب و پتو بارگیری شد و سعی می‌کنیم تا عصر امروز به‌طور مجدد موکب‌ها را برپا کنیم.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی اربعین با وجود با تمام تبلیغات استکبار جهانی و فشار‌های اقتصادی بی‌نظیر است، تصریح کرد: امسال سومین سال استقرار ما در مرز و ویزا‌های صادرشده در استان سمنان از گذشته بیشتر بوده است و جمعیت را بیشتر از سال گذشته تخمین می‌زنیم.
مسؤول اردویی و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمنان هر کاری کردند نتوانستند اعتقاد و ارادت مردم را نسبت به امام حسین (ع) کم کنند، اظهار کرد: مردم باقوت و روحیه بیشتری در این راه هستند.
کاشفی خاطرنشان کرد: با وجود اعلام رادیو و تلویزیون نسبت به شرایط جوی مهران باز هم ازدحام مردم را به سمت مرز شاهد هستیم؛ مردم ما نه از طوفان و باران ترسیدند و نه از گرانی و امروز رهسپار بارگاه سیدالشهدا (ع) هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۱۳۰ نفر پاسدار و ۱۰۰ نفر بسیجی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط‌عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه متفکر کارشناس برجسته شیعه در اسلام‌شناسی شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت این بزرگ‌مرد انقلابی و معلم شهید است که با عنوان هفته عقیدتی - سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز معلم، بیان کرد: نقش فرهنگیان و مربیان در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی نقشی بی‌بدیل است و باید برای ارتقای آن تلاش شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در این روز تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی و مروجان فرهنگ دینی در دستور کار قرار دارد، افزود: در مجموع 230 مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 130 نفر در سپاه و 100 نفر در بسیج نواحی استان سمنان فعال هستند.

حسینی دیباجی، گفت: در سالروز شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی - سیاسی از این مربیان تجلیل می‌شود و از تعداد 40 نفر از مربیان برجسته که بیشترین فعالیت را داشتند تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: اگر جوانان تفکر شهید مطهری را الگو و سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند مسیر دست یابی به تمدن نوین اسلامی و آینده روشن برای رسیدن به ایران قوی محقق می شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، خاطرنشان کرد: شهید مطهری یک علامه متفکر و اسلام‌شناس شیعه بود و بنیه فکری انقلاب اسلامی ایران با تفکر ایشان شکل گرفته است.

حسینی دیباجی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته عقیدتی - سیاسی از هشتم اردیبهشت آغاز می‌شود، تصریح کرد: همایش بزرگداشت استاد شهید مطهری در سراسر استان روز 12 اردیبهشت برگزار می‌شود و تجلیل از مربیان و مدیران برتر سپاه و بسیج، غبارروبی از مزار شهدا، فضاسازی تبلیغاتی در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با استفاده از سخنان استاد شهید مطهری از برنامه‌های عمومی در این هفته به شمار می‌رود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین با موضوع ترویج تفکرات شهید مطهری در سطح پایگاه‌های مقاومت با هدف آشنایی نسل جوان با تفکرات شهید مطهری در این هفته در دستور کار قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه اگر نسل جوان کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه کند فکر او در مقابل تمام انحرافات دشمن بیمه می‌شود، اضافه کرد: کرسی‌های آزاداندیشی و ارائه مقالات با موضوع مسأله فلسطین در منظومه فکری شهید مطهری به همت بسیج طلاب و بسیج دانشجویی در سراسر استان برگزار می‌شود.

حسینی دیباجی از برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در سیره ائمه اطهار (ع) بین پاسداران و خانواده آنان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی داستان راستان از آثار شهید مطهری برای عموم بسیجیان در این راستا در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز کرد: ترویج کلمات قصار منتخب از مجموعه سخنان شهید مطهری به صورت روز شمار برای پاسداران استان و برگزاری 234 جلسه اخلاق در طول سال گذشته در سطح استان و برگزاری 945 جلسه صادقین ویژه پاسداران و 735 جلسه نور مبین ویژه سربازان در طول سال گذشته از برنامه‌های مهم این مجموعه است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • دشت بو رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت