Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان، پس از موفقیت در تولید و عرضه واکسن های نیوپاسول 101، فلوپاسول و نیوپاسول 102، برای پیشگیری و کنترل دو بیماری مهم صنعت طیور یعنی نیوکاسل و آنفلوآنزا و واکسن جدید سه گانه ای بنام نیوپاسول 103 را برای اولین بار در کشور تولید کرده است.
شرکت تحقیقات و تولید مواد بیولوژیک پسوک، در کنار این محصولات، اقدام به تولید آنتی ژنهای پسوفلو و پسوکاسل برای انجام آزمایشات تشخیصی بیماری های آنفلوآنزا، نیوکاسل نیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته پرویز هوشمند راد، مدیر عامل این شرکت، تمامی محصولات بیولوژیک شرکت پسوک با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب نظیر تخم مرغهای جنین دارSPF و روغن یاور مونتاناید ISA70(ساخت شرکت Seppicفرانسه) و مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی و اصول GMP تولید شده و پس از کنترل دقیق کیفی توسط بخش کنترل کیفیت این شرکت و تایید سازمان دامپزشکی کشور توزیع می شود.
این موسسه علاوه بر ادامه روند رو به توسعه تحقیقات و تولیدات خود در زمینه تولید واکسنهای مورد نیاز صنعت طیور، نسبت به تولید واکسن های مورد نیاز صنایع دامپروری، بی توجه نبوده و برای مثال می توان از ساخت واکسن تیلریوز گاوی اسم برد. این شرکت درصدد فراهم کردن تمام امکانات برای تولید واکسن استراتژیک تب برفکی نیز است.
«انجام تحقیقات به منظور تولید و ارائه واکسن ها و مواد بیولوژیک مورد استفاده در صنعت دام و طیور در جهت ارتقاء کمی و کیفی این صنعت وممانعت از بروز خسارت اقتصادی به آن»، «بی نیاز کردن ایران از واردات این فرآورده های بیولوژیک» و « اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان رشته های دامپزشکی، علوم میکروبیولوژی و سایر تخصص های مرتبط» از جمله خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می شود.
نیوپاسول 101( واکسن کشته نیوکاسل) ، نیوپاسول 102( واکسن کشته نیوکاسل و آنفلوآنزا)، نیوپاسول 103(واکسن کشته نیوکاسل، آنفلوآنزا و گامبورو)، فلوپاسول( واکسن کشته آنفلوآنزای طیور)، گامپاسول( واکسن کشته نیوکاسل و گامبورو) و آنتی ژن های آزمایش HI از جمله تولیدات این شرکت دانش بنیان است.

انتهای پیام/

169 / 279 علم وفناوری شرکت دانش بنیان تولید واکسن دامپزشکی تولید مواد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علم وفناوری شرکت دانش بنیان تولید واکسن دامپزشکی تولید مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی

امتداد - کنار کنترل افزایش قیمت ارز ما شاهد تامین ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان توسط بانک مرکزی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اقبال شاکری؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا اظهار کرد: بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ عملکرد خوب خوبی از خود به نمایش گذاشت که یک نمونه آن آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده کشورمان در سایه دیپلماسی فعال ارزی در کشور‌های مختلف بود.

وی افزود: اگرچه ما در سال ۱۴۰۲ افزایش قیمت ارز را داشتیم، اما این افزایش قیمت در مقایسه با سال‌های گذشته قابل توجه نبود و به بیان بهتر ما حداقل افزایش قیمت ارز را در سال ۱۴۰۲ داشتیم که ناشی از بحران های سیاسی در منطقه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن طور که گفتم یکی از اقدامات بانک مرکزی آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده کشورمان نزد کشور‌های مختلف بود که این اقدام باعث افزایش ذخایر ارزی کشور و در نتیجه آن تعادل هرچه بیشتر و بهتر عرضه و تقاضا در بازار بود.

شاکری تصریح کرد: کنار کنترل افزایش قیمت ارز ما شاهد تامین ارز مورد نیاز برای بخش‌های مختلف اعم از ارز مسافری، ارز دانشجویی و … و همینطور تامین ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان توسط بانک مرکزی بودیم که تامین ارز مورد نیاز این بخش‌ها نشان دهنده بهبود وضعیت منابع ارزی و همچنین مدیریت قوی بانک مرکزی بر بازار ارز است.

وی افزود: این عملکرد مثبت بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ نوید دهنده آینده روشن همراه با ثبات اقتصادی بیشتر در سال جاری خواهد بود. البته نمی‌توان از بحران های سیاسی-امنیتی در منطقه چشم پوشید و ممکن است تاثیرات خود را بر بازار بگذارد که البته هیجانی و موقت خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم در سایه این قبیل اقدامات مثبت بانک مرکزی و آمارهای مثبت متغیرهای پولی اعم از رشد نقدینگی و رشد پایه پولی و تورم، ما شاهد ثبات هرچه بیشتر اقتصادی و بازار‌های مختلف باشیم و مردم نتیجه آن را بیش از گذشته در زندگی روزمره خود حس کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش