Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 27 مرداد ماه امسال بود که خبری از گم‌ شدن یک دختر بچه سه ساله به نام پرنیا در خرمدشت منتشر شد؛ حال حدود دو ماه از مفقود شدن این کودک گذشته اما خانواده پرنیا همچنان برای پیدا شدن فرزندشان چشم به راه هستند.

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس Police آگاهی استان البرز گفت: در پی ارسال یک فقره پرونده فقدانی از کلانتری 41 خرمدشت به پلیس آگاهی مبنی بر مفقود شدن یک کودک 3 ساله به نام "پرنیا شیروانی" که بنا به اظهارات مادر این کودک در بعد از ظهر روز شنبه 27 مرداد ماه در شنبه بازار Store خرمدشت گم شده است، بلافاصله تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه Incident در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته و دستگیری چندین مظنون به ربودن این دختر 3 ساله، تاکنون از این پرونده رمزگشایی نشده است، بنابراین در اجرای دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تصویر فقدانی در کلیه روزنامه‌های کثیرالانتشار چاپ شده تا چنانچه شهروندان از وضعیت نامبرده اطلاع دارند، مراتب را به پلیس 110 اعلام یا با شماره های 02621872870- 02621872895- 02621872852 اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز اطلاع دهند.

نادربیگی ادامه داد: از همان ابتدا هم پس از چند روز جستجو و پیدا نشدن ردی از پرنیا تصویر این کودک در تمامی خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مجازی پرمخاطب ارسال شد تا شهروندان در صورت مشاهده وی با پلیس تماس بگیرند. همچنین آگهی گم شدن این دختربچه به تمامی گشت‌های استان ارسال شده تا روند جستجو سرعت بیشتری پیدا کند.

این مسئول گفت: پلیس همچنان به دنبال یافتن ردی از پرنیا است و امید است با پیدا شدن او خانواده‌اش به زودی از نگرانی در بیایند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز، کودک مفقود شده دارای موهای صاف مشکی، رنگ پوست سفید، لاغر اندام، ملبس به پیراهن سفید، شلوار و دمپایی آبی رنگ است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل فجیع حقوقدان منتقد دکتر فرشید هکی در تهران + جزییات و عکس آزادی یک فرمانده ایرانی از دست داعشی ها! + جزییات رسوایی جدید دیگر اعضای شورای شهر این بار در استان تهران! این مرد را می شناسید؟! / او به دختران تهرانی رحم نمی کرد! + فیلم تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ جدیدترین خبر/ دستگیری یک زن در حادثه تروریستی اهواز حمله خونین دانش‌آموز اهوازی به معاون مدرسه! تلاش برای رفع توقیف فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا فیلم لحظه اقدام وحشیانه با یک سگ توسط راننده خودروی زنجانی + تصویر وحشت مسافران هواپیما در پرواز تهران - خارگ / رعد و برق خطر داشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police بازار Store حادثه Incident جنایی اخبار حوادث خانواده کودک گذشت ماه گم شدن عکس ایران دختر زندگی فیلم ایرانی قتل اینستاگرام پلیس پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کودک چهارساله در حوالی روستای «منج» در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در خرسان غرق شده است.

وی بیان داشت: غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان روز گذشته اعلام و تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن این کودک چهارساله همچنان ادامه دارد.

رستمی تصریح کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک را از دو روز گذشته آغاز کرده‌اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است.

وی افزود: علی رغم همه هشدارها، متأسفانه شنا در رودخانه‌ها و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها برای تفریح و غرق شدن کودکان، سالانه افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

کد خبر 6086413

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر