Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن امیدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: استان مرکزی چون سنوات گذشته بلکه بهتر توانسته پرچم سرافرازی را در زمینه اعزام و خدمت رسانی اربعین حسینی به اهتزار درآورد.

دبیر ستاد اربعین سال ۹۷ استان مرکزی افزود: این همه همدلی و حضور مردم نتیجه همکاری و مساعدت مسئولان استان به ویژه استاندار مرکزی است که زمینه را برای هرگونه فعالیت در این خصوص مهیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه استقرار کنسولگری عراق در استان با هدف صدور ویزا برای زائران این سفر معنوی، یک حرکت بی نظیر و تاثیر گذار به شمار می رود.

امیدی خاطرنشان کرد: کمیته های دوازده گانه ستاد اربعین حسینی استان مرکزی شامل کمیته امنیتی و انتظامی، اطلاع رسانی و مستند سازی، امداد و نجات، اطلاعات، حمل و نقل سوخت، مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه، خدمات شهری، فرهنگی و آموزشی، اعزام، زیرساخت و کمیته بانوان و جوانان هستند.

دبیر ستاد اربعین سال ۹۷ استان مرکزی خاطرنشان کرد: فرمانداران نیز در شهرستان های استان به عنوان مسئولان ستادهای شهرستانی هستند، که همین کمیته‌های دوازده گانه با مسئولیت فرمانداران در شهرستان ها نیز تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: اربعین حسینی یک رویداد ارزشمند و یک اجتماع عظیم مذهبی بین‌المللی است که باید به آن توجه خاص شود و در این اجتماع بزرگ بین المللی درس عاشورایی بودن را تمرین کنیم و بیاموزیم.

کد خبر 4438213

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 استانداری مرکزی ستاد اربعین استان مرکزی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه خبرگزاری مهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد

معاون اول رییس‌جمهور «سید محمود حسینی‌پور» را به عنوان «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

«محمد مخبر» معاون اول رییس‌جمهور در حکمی «سید محمود حسینی‌پور» را به عنوان «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد. متن حکم مخبر به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی‌پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار «محمدرضا یزدی» ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسوولیت شده است.

گفتنی است؛ سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسوولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از ۲۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نایل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است. معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد