Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@02:23:49 GMT

دو ماه گذشت اما هنوز از پرنیا خبری نیست...

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۱۵۲

به گزارش وانانیوز،  سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در پی ارسال یک فقره پرونده فقدانی از کلانتری ۴۱ خرمدشت به پلیس آگاهی مبنی بر مفقود شدن یک کودک ۳ ساله به نام "پرنیا شیروانی" که بنا به اظهارات مادر این کودک در بعد از ظهر روز شنبه ۲۷ مرداد ماه در شنبه بازار خرمدشت گم شده است، بلافاصله تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته و دستگیری چندین مظنون به ربودن این دختر ۳ ساله، تاکنون از این پرونده رمزگشایی نشده است، بنابراین در اجرای دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تصویر فقدانی در کلیه روزنامه‌های کثیرالانتشار چاپ شده تا چنانچه شهروندان از وضعیت نامبرده اطلاع دارند، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام یا با شماره‌های ۰۲۶۲۱۸۷۲۸۷۰- ۰۲۶۲۱۸۷۲۸۹۵- ۰۲۶۲۱۸۷۲۸۵۲ اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز اطلاع دهند.

نادربیگی ادامه داد: از همان ابتدا هم پس از چند روز جستجو و پیدا نشدن ردی از پرنیا تصویر این کودک در تمامی خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مجازی پرمخاطب ارسال شد تا شهروندان در صورت مشاهده وی با پلیس تماس بگیرند. همچنین آگهی گم شدن این دختربچه به تمامی گشت‌های استان ارسال شده تا روند جستجو سرعت بیشتری پیدا کند.

این مسئول گفت: پلیس همچنان به دنبال یافتن ردی از پرنیا است و امید است با پیدا شدن او خانواده‌اش به زودی از نگرانی در بیایند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز، کودک مفقود شده دارای مو‌های صاف مشکی، رنگ پوست سفید، لاغر اندام، ملبس به پیراهن سفید، شلوار و دمپایی آبی رنگ است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: پرنیا گم شده منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌

 سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

* ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

* بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

* انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای