Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه ابتکار امروز گزارشی را درباره آسیب‌های بهداشتی مسافران کربلا با عنوان "بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه" منتشر کرد که واکنش کاربران  فضای مجازی را به دنبال داشت.

خبرنگار در این گزارش درباره مراسم اربعین توضیح می‌دهد و بیان می‌کند هر سال پیش از اربعین تعدادی از دوستداران امام حسین(ع) مسیری طولانی را پیاده طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه سبب شده تا کاربران نسبت به این گزارش واکنش نشان دهند تعریفی است که این خبرنگار  از اربعین بیان کرده و آن را چهلمین روز درگذشت امام حسین (ع) خوانده است.

قسمتی از این گزارش  اهانت‌آمیز را در ادامه می‌توانید ببینید:

پیش از این هم  روزنامه ابتکار به مدیر مسئولی «محمد علی وکیلی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مطلبی را با عنوان «دغدغه‌های اجتماعی درباره مراسم سوگواری محرم؛ عزاداری حسینیِ حسینی»  منتشر کرده بود که در آن به ترافیک‌های شهری که دسته‌های عزاداری مسبب آن هستند، اشاره کرده و آن را دلیلی برای  تشدید مسائل  و مشکلات شهری و بهداشتی خوانده بود.

امروز کاربران فضای مجازی نسبت به گزارش منتشر شده در این روزنامه و اهانت آشکار به جایگاه  امام حسین(ع) انتقاد کردند که بخشی از پست های منتشر شده را در ادامه مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اربعین حسینی روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، دومین جشن بزرگ «دختر ایران» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم با اجرای مژده لواسانی و با مدیحه سرایی سجاد محمدی ، محمد اسدالهی برگزار خواهد شد.

اجرای حرکات نمایشی دختران نینجا و تقدیر از آنان، تقدیر از دختران هاکی ایران و اجرای مسابقات مختلف و آتش بازی از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229885 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن چمن برنابئو را از جا درآورد! (عکس)
  • نماهنگ «بابارضا» منتشر شد
  • نماهنگ «امام رضایی‌ام» منتشر شد
  • ابتکار عمل گمرک و ارتقا وضعیت دولت در شاخص شفافیت
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • نماهنگ «مثل ستاره» با نوای حاج عبدالرضا هلالی منتشر شد+فیلم
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند