Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب شهید بروجردی در میدان آیت اله بروجردی(ره) برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی برپا شده و زائران ایرانی و خارجی در این موکب پذیرایی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک چند سالی است که چند روز مانده به اربعین حال و هوایی عجیب همه جا را فرا می گیرد، حال و هوای اربعین، کربلا، بین الحرمین دل هر انسان و عاشق حسین را کربلایی می کند، دلشان برای گام هایی که در این مسیر برداشته می شود می تپد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از عاشقان اباعبدالله(ع) کوله بار سفر را بستنه اند و بعد از خداحافظی از زیر قرآن عبور کرده و قدم در راهی می گذارند که این روزها میلیونها عاشق امام حسین(ع) حرکت می کنند، هر یک از زائران اربعین از نقطه ای از جهان راهی سفر کربلا شده اند.


مسافت طولانی و پیاده روی برای زوار اربعین آنقدر شیرین است که خستگی در این روزها معنا و جایی ندارد، هر یک از گام هایی که این روزها در پیاده روی اربعین برداشته می شود دنیایی حرف برای گفتن دارد.


عشق به حسین است، کوچک و بزرگ، مرد و زن، جوان و کودک و پیر نمی شناسد ، با نگاهی به تصاویر اربعین می بینیم یکی مادرش را که توان راه رفتن ندارد به دوش گرفته تا آرزوی چندین ساله مادر پیر خود را برآروده کند، یکی نوزاد شیرخواره اش را در بغل گرفته تا از همین کودکی در مسیر اهل بیت(ع) قدم بردارد، نوجوانان و جوانان زیادی هم با عشق و شور فراوان به سوی حرم قدم برمی دارند.


اما در مسیر حرکت زوار اربعین موکب هایی برای پذیرایی از زائران برپا شده، شهر بروجرد به دلیل قرار گرفتن در مسیر جنوب و غرب هر ساله میزبان بسیاری از زائران ایرانی و خارجی است که برای رسیدن به مرز از بروجرد عبور می کنند.


موکب شهید بروجردی این روزها میزبان زائرانی است که عازم حرم امام حسین(ع) شده اند و در این موکب شرایط مورد نیاز فراهم شده و خدمات به زائران ارائه می شود.


"احمد گودرزیان" مسئول ستاد اربعین بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: موکب شهید بروجردی کار خود را آغاز کرده و هم اکنون از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کند.


وی اضافه کرد: با گذشت دو روز از فعالیت این موکب تا کنون 15 هزار زائر ایرانی و خارجی در این موکب پذیرایی شده اند که بیش از 70 درصد این زائران خارجی بود و از کشورهای مختلف وارد بروجرد شده اند تا به مرز برسند و در پیاده روی اربعین شرکت کنند.


گودرزیان اظهار داشت: یک اکیپ 115 ، هلال احمر، پزشک عمومی ، نیروی انتظامی در این موکب مستقر شده اند تا در صورت نیاز خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.


به گفته وی سال گذشته بالغ بر 150 هزار نفر در موکب بروجرد پذیرایی و اسکان شدند و امسال پیش بینی می شود تعداد زائران بیش از سال گذشته باشد که همه تلاش خود را برای بهترین خدمات رسانی به زائران انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود