Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 رویداد۲۴یک منبع ترکیه‌ای در مصاحبه با رسانه آمریکایی هویت فردی که بعد از قتل «جمال خاشقچی» با لباس‌های او از کنسولگری ریاض در استانبول خارج شد را افشا کرده است.

 یک منبع خبری ترکیه‌ای در کفت‌و‌گو با رسانه آمریکایی هویت فرد اعزامی ریاض به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول را که با لباس «جمال خاشقچی» از کنسولگری خارج شد، فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه «سی‌ان‌ان» در گزارشی اختصاصی به نقل از یک مقام ارشد ترکیه‌ای، هویت یکی از اعضای تیم 15 نفره اعزامی از ریاض برای قتل «جمال خاشقچی» را منتشر کرد، فردی که بعد از مرگ این روزنامه‌نگار لباس‌هایش را پوشیده و کنسولگری را ترک کرده است.

«مصطفی المدنی» نیروی اعزامی از ریاض که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد

این شبکه تصاویر دوربین‌های مدار بسته از «مصطفی المدنی» یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور اعزامی ریاض به استانبول ترکیه را منتشر کرده است، کسی که بعد از قتل خاشقچی به منظور گمراه کردن افراد درباره خروج او از کنسولگری، لباس‌های این روزنامه‌نگار را پوشیده و با گریم خود را شبیه به خاشقچی کرده بود.

تیم اعزامی عربستان سعودی دوم اکتبر (10 مهر) در روز قتل «جمال خاشقچی» به کنسولگری ریاض در استانبول رفتند و این روزنامه‌نگار منتقد را کشتند.

این شبکه گزارش داد: «این تصاویر که به صورت اختصاصی در اختیار سی‌ان‌ان قرار گرفته، بخشی از تحقیق‌های دولت ترکیه است و نشان می‌دهد، یک مرد با لباس‌های خاشقچی، یک ریش مصنوعی و عینک از در پشتی کنسولگری خارج می‌شود».

در بخشی از تصاویری که در اختیار این شبکه آمریکایی قرار داده شده، «مصطفی المدنی» چند ساعت بعد از قتل خاشقچی در اطراف مسجد سلطان احمد در استانبول دیده می‌شود.

«مصطفی المدنی» در اطراف مسجد سلطان احمد

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جمال خاشقجی تیم قتل روزنامه نگار افشای هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم

نگاهی داریم به کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز، ستاره سابق منچستر سیتی.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است