Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:44:42 GMT

برش‌هایی از فیلم سینمایی مونس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۳۹۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «مونس» آخرین فیلم سینمایی حمید رخشانی نویسنده و کارگردان سینمای ایران و محصول سال 1379 است. مردي به نام پيمان، پس از تحمل چهار سال حبس آزاد مي شود، او بعد از آزادي به دنبال همسرش مونس و دخترش الهام مي گردد و در اين جستجوها دوستش ستار و دختر عمويش نيلوفر او را همراهي مي كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پيمان بعد از مدتي مطلع مي شود كه مونس با مردي به نام بارگاهي ازدواج كرده، و مي خواهد علت اين ازدواج را بداند، اما بارگاهي اجازه روبرو شدن، پيمان با مونس را نمي دهد. يكي از اطرافيان بارگاهي با همراهي پيمان پرده از بعضي خلاف هاي او برمي دارد و پيمان در مي يابد كه زنداني شدنش هم به علت پاپوش هاي بارگاهي و دوستانش بوده است... امین حیایی، جمشید اسماعیل‌خانی، محمدرضا شریفی‌نیا، افسانه خشتی، نیلوفر خوش‌خلق و احمد محمدی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین حسین ملکی بازی کردند. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد

رئیس کمیته برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه سومین جشنواره پژواک اعلام کرد که پیمان طالبی اجرای مراسم افتتاحیه این جشنواره را برعهده دارد که چهارم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جشنواره مستند رادیویی «پژواک» برای سومین بار برگزار می‌شود و این بار رادیویی‌ها شاهد یک افتتاحیه جذاب با هدایتِ تهیه‌کننده و کارگردان برنامه طنز «صبح جمعه با شما» خواهند بود.

ساجد قدوسیان که به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان «صبح جمعه با شما» شناخته می‌‌شود رئیس کمیته برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره پژواک و کارگردان برنامه است. او درباره جزئیات افتتاحیه گفت: مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک روز چهارم اردیبهشت همزمان با سالگرد رادیو در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو ساعت 15 برگزار می‌شود. اجرای مراسم هم برعهده پیمان طالبی است.

خبر معاون صدا از راه‌اندازی رادیو بانوان تا سهم کودکان

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه بخش‌های متنوعی دارد، تصریح کرد: در این مراسم قرار است از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو تقدیر کنیم. همچنین خاطره بازی با حضور هنرمندان از دیگر بخش‌های این مراسم است.

قدوسیان همچنین تأکید کرده که قرار است نمایش‌های طنز با محوریت مباحثی که رادیویی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا شود. محمد قربانی از پیشکسوتان رادیو است که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است. او از دهه 40 راهی رادیو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد