Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، وضعیت هوای این استان در ۲۴ ساعت آینده، قسمتی تا نیمه ابری، در بعد از ظهر کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید، ۴۸ ساعت آینده، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و در ۷۲ ساعت آینده، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای امروز دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷ بارش رگبار باران و رعد و برق برای نیمه غربی به خصوص در منطقه کوهرنگ دور از انتظار نیست.

از اواخر وقت پنج شنبه آینده، سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را تحت تأثیر قرار خواهد داد که افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق به ویژه نیمه غربی استان را در پی خواهد.

انتهای پیام/ز

پیش بینی ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، طی امروز (۳ اردیبهشت) تا چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 6085459 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • باد و باران در راه مازندران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی رگبار پراکنده بویژه در نیمه غربی یزد