Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعتراض رانندگان مینی بوس درخصوص طرح ترافیک جدید، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از حل مشکل این رانندگان در آینده نزدیک با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد. محمدعلیخانی درباره تجمع تعدادی از رانندگان مینی‌بوس در ابتدای جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر تهران درخصوص جریمه‌های صورت گرفته از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک و طرح جدید ترافیک تهران گفت: این موضوع حدود دو ماه قبل به معاونت حمل و نقل شهرداری تهران منعکس شد اما متاسفانه تعلل شد و رسیدگی نشده بود و در حقیقت به ما هم پاسخ نداده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: روز گذشته هماهنگ شد و به معاونت تذکر دادیم که مشکل این قشر زودتر حل شود؛ چرا که خودروهای عمومی می توانند از همان محل مصوبه شورا تا ۷۰ درصد تخفیف بدهند لذا قرار شد این کار انجام شود. در همین راستا نامه زدیم که سریع تر مشکل این رانندگان حل شود و در حقیقت با معاونت حمل و نقل شهرداری تهران هماهنگ شده که این کار را انجام دهند. به گزارش ایسنا، تعدادی از رانندگان مینی‌بوس که در این اعتراض حضور داشتند معتقدند که مصوبه طرح ترافیک مبنی بر ۵۰درصد تخفیف برای آنها اعمال نشده است و تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.  تعدادی از رانندگان معتقدند که نباید از پلاک‌های عمومی هزینه طرح ترافیک دریافت شود و بارها معانت حمل و نقل و ترافیک اعلام کرده است که این جریمه‌ها پاک خواهد شد ولی این اتفاق نیفتاده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه «رود دره فرحزاد»

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه «رود دره فرحزاد» خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیشرفت این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت و ان‌شاءالله فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» در پایان سه ماهه ابتدای امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، جلسه تسریع در روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد با حضور مهندس حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نجفی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، گودرزی شهردار منطقه ۵ ، صالحی شهردار منطقه ۲ صبح امروز ۲۵ فروردین در سالن جلسات این معاونت برگزار شد

نظری در این جلسه ضمن استماع آخرین گزارشات در خصوص روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد اظهار کرد: پروژه رود دره فرحزاد از موضوعات مورد تاکید مدیریت شهری در ادوار گذشته بوده است و این پروژه به جهت تعارضات ملکی بسیار زیاد؛ مدعیان زیادی داشته است و عملا به جهت تعارضات ملکی این پروژه طی چندین مرحله متوقف شده بود.

وی در ادامه افزود: در دوره جدید مدیریت شهری یک اجماع کلی در مدیریت کلان شهری ورای بحث شهرداری تهران به وقوع پیوست و حوزه قضایی و حوزه آسیب های اجتماعی نیز به موضوع رود دره فرحزاد ورود کردند به نحوی که مراجع قضایی بازدیدهای مستمری از رود دره فرحزاد داشتند و بر حل مشکلات اجتماعی این پروژه با تسریع در روند پیشرفت این پروژه تأکید کردند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تسریع در روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد مورد تاکید شهردار محترم تهران بوده است، گفت: این پروژه یکی از پروژه های کلان مدیریت شهری محسوب می شود که با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات بسیار این معاونت و کمک و همراهی معاونت مالی و اقتصاد شهری، سازمان املاک و مستغلات و شهرداری های مناطق ۲ و ۵ مشکل تملک معارضات ملکی و اشکالات قانونی در فرایند پرداخت و خرید معارضات ملکی پس از ۱۲ سال حل شد.

نظری در ادامه افزود: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی، پیشرفت این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت و ان‌شاءالله فاز اول پروژه رود دره فرحزاد در پایان سه ماهه ابتدای امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جریان این جلسه فرایند پرداخت مبالغ املاک معارض موجود در این پروژه آغاز گردید.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • پلتفرم جامع خدمات برای دانش‌بنیان‌ها به‌زودی ایجاد می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به‌زودی انجام می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به زودی انجام می‌شود
  • مشکل مالکیت باشگاه پرسپولیس به زودی حل می شود
  • حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه «رود دره فرحزاد»
  • وقتی مشکل ترافیک، شهردار تهران را به کُشتن داد