Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیا، توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس در کشور قرقیزستان و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و کلوپ عکس فوکوس برگزار شد که عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره, ضمن ثبت در آرشیو FIAP به نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP نیز محاسبه می‌شود و این جشنواره در ۶ بخش؛ آزاد تک‌رنگ (فقط تک‌رنگ/سیاه‌وسفید)، آزاد رنگی (فقط رنگی)، پرتره (رنگی/تک‌رنگ)، مردم (رنگی/تک‌رنگ)، کودک (رنگی/تک‌رنگ) و موسیقی (رنگی/تک‌رنگ) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج اعلام شده محمدرضا بهمرام، عکاس اهری موفق به کسب مدال طلای FIAP جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیای قرقیزستان در بخش سیاه‌وسفید شد.

الگا پارکایوا، دبیر این جشنواره، علی سامعی، مدیر هنری و دبیر بخش بین‌المللی و نماینده فیاپ و ابراهیم بهرامی، محمدرضا چایفروش، اصغر صامتی و محمدرضا معصومی داوران بخش بین‌المللی بودند.

محمدرضا بهمرام ، متولد ۱۳۴۲ در شهرستان اهر است که آثار او در چندین نمایشگاه  گروهی در ایران،و چند کشور دنیا به نمایش درآمده‌ است. او برنده‌ جوایز مختلفی ازجمله، دریافت مدال نقره FPC (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) در جشنواره بین‌المللی آرت فتو تاجیکستان ۲۰۱۸، دریافت تقدیر سالن ،از جشنواره بین‌المللی آکوا ۲۰۱۸ تاجیکستان، مقام دوم جشنواره عکس راه روشن؛مقام شایسته تقدیر از چهارمین سوگواره ملی عکس  عاشورایی بیرجند؛ مقام برگزیده در جشنواره عکس ویرا؛ مقام  برگزیده دومین جشنواره عکس خانه روستایی در بخش ویژه است.

عکاسان انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در این جشنواره خوش درخشیدند به ظوری که توانستند با کسب دو مقام و پذیرش ۱۱ اثر سهمی عمده داشته باشند.  مهدی ایمانی کسب تقدیر سالن و پذیرش ۵ اثر، فرهاد زرگریان اهری پذیرش ۲ اثر و حسین قاسم زاده پذیرش ۲ اثر را می‌توان از جمله موفقیت‌های این انجمن در جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیای قرقیزستان ۲۰۱۸ نامید.

کد خبر 4438217

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن عكاسان ايران جشنواره عکس قرقیزستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه خبرگزاری مهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در نگارخانه آتیه نیشابور برپا شد. در این نمایشگاه ۱۹ اثر از ۱۱ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به روی دیوار نگارخانه آتیه نیشابور رفت و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نویی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته شد. مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

نمایشگاه «مردم درود» تا روز پنج شنبه ۳۰ فرودین در ساعات ۱۸ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6081945

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید