Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@00:44:33 GMT

نیمار به بارسلونا برگشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۵۵۳

نیمار به بارسلونا برگشت (عکس)

نیمار که در بازی PSG مقابل آمیان در لیگ فرانسه حضور نداشت درحالیکه گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی بازگشت او به باشگاه بارسلونا مطرح است به این شهر سفر کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، گران‌ترین فوتبالیست دنیا که از طرف باشگاه فرانسوی‌اش پاری سن ژرمن یک فرصت چند روزه برای استراحت گرفته بود به همراه آرتور ستاره‌ی برزیلی باشگاه بارسا به شهر بارسلونا سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روزنامه‌ی انگلیسی سان این هفته با انتشار گزارشی مدعی شد که نیمار با باشگاه PSG به توافق رسیده تا با انتقال دوباره‌ی او به بارسلونا موافقت کنند. سان حالا با انتشار همراهی نیمار و هموطنش آرتور در سفر به شهر بارسلونا می‌گوید این احتمال وجود دارد که نیمار برای صحبت کردن با آرتور درباره‌ی شرایط بارسا با او همراه شده تا بفهمد نوکمپ این روزها چه حال و هوایی دارد.

بعد از آنکه در تعطیلی لیگهای اروپایی برای برگزاری بازی‌های ملی، نیمار با پیراهن تیم ملی برزیل در مقابل آرژانتین به میدان رفت، توماس توخل سرمربی آلمانی PSG به او اجازه داد چند روز از اردوی تیم خارج شده و به استراحت بپردازد تا برای بازی روز چهارشنبه‌ی این غول فرانسوی با ناپولی در چمپیونزلیگ کاملاً سرحال و آماده باشد.

از زمانی که نیمار با یک قرارداد ۱۹۹ میلیون پوندی از کاتالونیا به پایتخت فرانسه رفت تا به پاری سن ژرمن بپیوندد و با این قرارداد دنیا را شوکه کرد کمتر از دو سال می‌گذرد. حالا ولی روزنامه‌ی سان می‌گوید نیمار با ناصر الخلیفی رئیس و مالک PSG به توافق رسیده تا به او اجازه دهد تابستان سال آینده این باشگاه را ترک کرده و به بارسلونا برگردد.

با وجود این شایعات و حرف و حدیثهای بسیار درباره‌ی آینده‌ی نیمار در لوشامپیونا، او همچنان برای PSG بازی‌های درخشانی انجام می‌دهد. او در ۱۱ بازی اخیر خود برای این غول فرانسوی ۱۱ گل به ثمر رسانده است. اما یک نکته‌ی دیگر این است که نیمار در فصل جاری تا اینجا تا حد زیادی تحت‌الشعاع اعجوبه‌ی جوان فرانسوی PSG و ابرستاره‌ی جام جهانی روسیه، کیلین امباپه قرار داشته. کسی که در هفت بازی خود برای پاری سن ژرمن ۱۰ گل به ثمر رسانده است. امباپه‌ی ۱۹ساله این روزها به مرد اول پارک دو پرنس تبدیل شده و همین باعث می‌شود شایعات مربوط به بازگشت نیمار به لالیگا جدی‌تر به نظر برسد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا پاریسن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال

العین، همه رویاها و رکوردها را از الهلال گرفت و این تیم کهکشانی را از عرش به فرش، زیر کشید!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست مقابل الهلال در دیدار برگشت، به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

الهلال: بونو | سعود، تمبکتی، البلیهی، الشهرانی | نوس، میلینکوویچ ساویچ میشل | الدوساری، مالکوم | الشهری

العین: عیسی | الاحبابی، اریک، هاشمی، اوتون | برمان، پالاسیوس، نادر، یوونگ وو | کاکو، رحیمی

 در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا العین که با اندوخته پیروزی ۴-۲ از بازی رفت به ریاض آمده بود، با نتیجه ۲-۱ شکست خورد اما در مجموع با برتری ۵-۴ به فینال آسیا راه یافت تا الهلال با تمام ستاره های نامدارش حذف شود؛ می‌توان گفت هرنان کرسپو درس بزرگی به تیم‌های متمول عربستانی داد. 

نوس ابتدا از روی نقطه پنالتی سعودی ها را پیش انداخت، اما اریک خیلی زود کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم الدوساری الهلال را پیش انداخت تا امید به جبران، بیشتر شود. دو گل مردود شده العین هم به الهلال روحیه مضاعفی بخشیده بود اما آبی پوشان هر چه زدند به در بسته خوردند تا در نهایت تیمی که عامل حذف دو تیم ایرانی یعنی نساجی و سپاهان شده بود، از رسیدن به فینال آسیا باز بماند.

شاگردان ژرژ ژسوس در زدن ضربات آخر بی‌دقت عمل کردند. العین با ارائه یک بازی دفاعی منجسم و طراحی ضد حملاتی خطرناک در خانه پرافتخاترین تیم آسیا دوام آورد و در نهایت سربلند از زمین خارج شد.

در منطقه غرب نیز یوکوهاما ژاپن که در بازی رفت با یک گل باخته، به مصاف اولسان کره جنوبی می رود. بازی رفت و برگشت فینال ۲۲ اردیبهشت و ۵ خرداد برگزار می شود

دیگر خبرها

  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟