Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:47:29 GMT

وضعیت عمومی معلم فداکار آب‌پخشی مطلوب است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۵۷۰

وضعیت عمومی معلم فداکار آب‌پخشی مطلوب است

اکرم پاپری رئیس آموزش و پرورش آب‌پخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محمد ابراهیم‌زاده معلم آب‌پخشی که امروز بر اثر دود ناشی از حریق در آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب‌پخش دچار گازگرفتگی شده بود بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

وی وضعیت عمومی سلامت این معلم را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: با تلاش کادر درمانی وضعیت عمومی این معلم مطلوب است و امیدواریم شاهد بهبود شرایط وی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: عملیات سی‌پی‌آر محمد ابراهیم زاده معلم مدرسه شهید امیری آب‌پخش که پس از حادثه آتش‌سوزی در آزمایشگاه مدرسه سیانوزه شده و دچار مشکل تنفسی و کاهش ضربان قلب شده بود با موفقیت انجام شد.

ماریا خویش‌دوست با بیان اینکه این بیمار در ابتدا دارای سطح هوشیاری پایینی بوده است، ادامه داد: این بیمار به علت بسته شدن درب آزمایشگاه دچار خفگی شده و با علایم حیاتی بسیار پائینی به مرکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: با تلاش تیم درمانی سطح هوشیاری این بیمار افزایش یافت و با تثبیت سطح هوشیاری، با آمبولانس مرکز آب‌پخش به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد و اکنون سطح هوشیاری وی به بالاتر از ۱۱ رسیده است و وضعیت وی رضایت‌بخش است.

حبیب بنافی مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش به خبرنگار مهر گفت: در حالی که محمد ابراهیم‌زاده معلم دبستان شهید امیری آب‌پخش در حین انجام آزمایش در آزمایشگاه مدرسه با وقوع حریق روبرو شده بود، با جانفشانی و ایثارگری دانش‌آموزان را نجات داد و به بیرون از کلاس هدایت کرد.

وی با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه رخ داده است، اضافه کرد: معلم با وقوع آتش‌سوزی بلافاصله اقدام به خارج کردن همه دانش‌آموزان از محیط حادثه می‌کند ولی متاسفانه خودش در آزمایشگاه گیر افتاده و بی‌هوش می‌شود.

مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش ادامه داد: با کمک تعدادی از اولیای دانش‌آموزان و پرسنل مدرسه در حالی که درب آزمایشگاه قفل شده بود، به سختی این معلم را که بی‌هوش شده بود از آزمایشگاه خارج کردیم و به مرکز درمانی منتقل کردیم.

کد خبر 4438216

منبع: مهر

کلیدواژه: آب پخش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه خبرگزاری مهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری استان در روز گذشته با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و این سوال که «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟» اذعان می‌شود این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، مراتب پس از بررسی‌های انجام شده، معلم مربوط برای ارائه توضیحات به هیئت تخلفات اداری دعوت شد که پس از استماع سخنان او و بررسی شواهد، تخلف معلم مدرسه محرز و رأی هیئت رسیدگی به تخلفات در همان ماه صادر شد.

بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء رفتار ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • صحرایی: آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست