Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حمیدی در این جلسه گفت:آنچه امروز باعث متلاشی شدن بنیان خانواده‌های ما می‌شود، فاصله گرفتن از موازین اسلامی و شرعی در زندگی می‌باشد. علت اینکه امروز میزان تحصیلات زوجین بالا رفته، ولی طلاق‌های ما افزایش یافته، ولی در قدیم ما سطح تحصیلات زوجین پایین بود، ولی ازدواج‌ها دوام و قوام داشت، همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مسائل خانوادگی، روش همسرداری اسلامی در سطح دانشگاه‌های ما تدریس شود و یک واحد درسی دانشگاهی برای آن در نظر گرفته شود.
وی افزود:رسانه‌های جمعی ما مخصوصاً رادیو و تلویزیون هم باید در این راستا برنامه‌های بیشتری در خصوص آموزش همسرداری و تربیت فرزند برای جوانان ما داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، زینب زاله صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه خانواده و زیست عفیفانه کردستان با تبریک روز پاسدار اظهار کرد: این قرارگاه یکی از جلساتی است که تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی حوزه خانواده و بانوان و زیست عفیفانه را رصد می‌کند.

وی بیان کرد: افزایش تمایل به فرزندآوری، کاهش نرخ طلاق و افزایش ازدواج، افزایش رضایت نسبی افراد نسبت به تشکیل خانواده، افزایش دسترسی پذیری به پوشاک عفیفانه در کردستان از محورهایی است که در جلسات قرارگاه استان بررسی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه یکی از چالش‌های استان کردستان کم فرزندی و تک فرزندی است، افزود: کاهش فرزندآوری منجر به پیری جمعیت می‌شود و باید جامعه نسبت به این مقوله آگاه شوند.

زاله خاطر نشان کرد: جوانان ما به دلیل لذت‌گرایی حاضر به افزایش فرزند نیستند و خانواده‌ها فرزند را از لذت داشتن عمو، خاله، دایی و عمه محروم می‌شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده کردستان عنوان کرد: دولت موظف است تا با ارائه مشوق‌ها زمینه جوانی جمعیت را فراهم کنند و براساس مشوق‌هایی که مدنظر قرار داده‌اند، عمل کنند.

زاله عنوان کرد: ورود جریان‌های مردمی اجتماعی برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیاز جامعه در راستای جوانی جمعیت است که باید مورد توجه باشد و بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود تا تداوم و بقای جامعه تضمین شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «در مسائل اجتماعی رهبران اجتماعی باید پیشگام شوند» و براین اساس افراد صاحب نفوذ از جمله اساتید دانشگاه می‌توانند رهبران اجتماعی باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده کردستان عنوان کرد: ۱۹ اردیبهشت روز جمعیت نامگذاری شده است که باید روایتگری لازم از برترین و تاثیرگذارترین خدمت در راستای رشد ازدواج و فرزندآوری انجام و برترین‌ها نیز تجلیل و تشویق شود.

زاله یادآور شد: امسال فرماندار، مدیرکل و گروه مردم نهاد، کنشگر برتر، کارخانه و رسانه برتر استان در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت باید معرفی و تجلیل شوند.

کد خبر 6085365

دیگر خبرها

  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود