Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اطلس، منابع خبری اعلام کردند که یک بالگرد ترابری نیروهای آمریکایی و ناتو در ولایت «لوگر» هدف حمله طالبان قرار گرفته و سقوط کرده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، بالگرد مذکور در جریان عملیات مشترک نیروهای آمریکایی و افغانستان در شهرستان «خروار» این ولایت هدف حمله مسلحانه طالبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در این خصوص گفت: طالبان بالگرد نیروهای آمریکایی را هدف قرار داده که تعدادی از نظامیان آمریکایی نیز بر اثر سقوط آن کشته شده‌اند.

گفتنی است که اوایل ماه جاری نیز طالبان یک فروند هواپیمای ای سی-۱۳۰ ارتش آمریکا در ولایت ننگرهار را هدف قرار دادند که چندین کشته و زخمی برجا گذاشت.

کد خبر 4438245

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان ایالات متحده آمریکا بالگرد سقوط بالگرد ولایت لوگر اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین عراق افغانستان ایران محمد بن سلمان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی چین برای بازسازی افغانستان

سفیر چین در کابل در دیدار با وزیر بازسازی و توسعه روستاهای طالبان از همکاری کشورش در بخش توسعه و بازسازی پروژه‌های توسعه‌ایی با افغانستان اطمینان داده است.

وی افزود: چین با تمام کشورهای اسلامی و همسایه به‌ویژه با افغانستان روابط نیک و حسنه دارد.

براساس اطلاعیه بازسازی و توسعه روستاهای طالبان در این دیدار در مورد نحوه ساخت جاده واخان تا مرز چین نیز گفتگو شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • سد کجکی افغانستان لبریز شد
  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • ۳ کشته در پی سقوط بالگرد در مکزیک
  • افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات
  • شاهراه هرات کابل مسدود شد
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • احتمال وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت افغانستان
  • سیل های اخیر در افغانستان دست کم ۳۳ کشته بر جای گذاشته است
  • اعلام آمادگی چین برای بازسازی افغانستان