Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@00:19:44 GMT

مشکل ترافیکی در مرزهای سه گانه وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۶۸۶

مشکل ترافیکی در مرزهای سه گانه وجود ندارد

به گزارش ایرنا، سردار محمدحسین حمیدی ظهر دوشنبه در مهران به خبرنگاران گفت : در حال حاضر شرایط جوی و ترافیکی مناسب است و مشکل ترافیکی خاصی در مسیر تردد زائران نداریم.
رئیس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی نداریم و تردد زائران در همه مرز‌های سه گانه برقرار است.
وی با بیان اینکه اکنون همه مسیرها بازگشایی شده و تردد در آنها در جریان است، تصریح کرد: زائران خودروهای خود را در پارکینگ های مجاز نظیر اربعین و برکت پارک کنند و از رها کردن‌ خودرو در حاشیه جاده ها و زمین های کشاورزی و زمین هایی که به هیچ عنوان قابلیت استفاده برای پارکینگ ندارد خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بارندگی و طوفان شب گذشته در استان ایلام باعث شد که برای ساعاتی محور ارتباطی ایلام به مهران را ببندیم و همین امر موجب توقف بخشی از زائران در شهر ایلام و شهرهای مختلف شد که با همکاری خوب همه سازمان های خدمات رسان بلافاصله با اسکان زائران در شهرهای مختلف از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شد. آخرین وضعیت ترافیکی شهرستان مهران اعلام شد
**آخرین وضعیت موجود جوی و ترافیکی درشهرستان مهران
ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آخرین وضعیت موجود جوی و ترافیکی درشهرستان مهران را تشریح کرد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ محسن ناصری ظهر دوشنبه در گفتگویی اظهار داشت: باتوجه به پایان یافتن بارش باران درسطح استان هم اکنون شاهد حوی آرام هستیم.
وی افزود: خوشبختانه علی رغم طوفان و بارش شدید باران دیشب درمهران تمامی معابر درونشهری باز و ترافیک درآنها جریان دارد.
سرهنگ ناصری درادامه در رابطه با وضعیت پارکینگ هادر شهر مهران اشاره کرد و گففت: تا ساعاتی دیگر سطح تمامی پارکینگ ها خشک و آماده پذیرش وسایل نقلیه زواراست.

*تردد تاکسی های شهری در جاده ها ممنوع
رئیس پلیس راه استان از ممنوعیت صدور مرخصی برای تاکسی های ون و سایر تاکسی های شهری خبر داد.
سرهنگ رضا همتی زاده گفت: از مورخ 28مهرماه تا 14 آبان صدور هرگونه مرخصی برای انواع تاکسی های شهری برای تردد در جاده های ایلام ممنوع و بنابراین تردد آنها در مسیرهای برون شهری ممنوع است.
وی ادامه داد: اتوبوس های درون شهری فاقد مجوز ، اجازه تردد در نقاط مرزی را ندارند.
همتی زاده در پایان گفت: زائران برای تردد به مرز مهران از وسایل نقلیه ایمن و آماده بکار استفاده کنند.
7177/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اتوبوس ترافیک رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زمین سه گانه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و همچنین مراکز تجاری و اداری یکی از میادین پر تردد منطقه محسوب می‌شود در همین راستا طرح ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافرین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و آرام سازی معابر و احترام به قوانین و مقررات و حقوق عابرین پیاده در مسیرهای منتهی به میدان کتاب اقدامات ترافیکی در خیابان شهید منفرد نیاکی، اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خط کشی و احیا بلوک عابر پیاده خیابان شهید منفرد نیاکی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان کتاب به صورت کف نویسی با عناوین آهسته و احتیاط، رنگ آمیزی سرعتگاه و.. از جمله اقدامات ترافیکی است.

کد خبر 6097230

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد